To Facebook προετοιμάζεται για τις αμερικανικές εκλογές

Νέες τροποποιήσεις ανακοίνωσε το facebook σχετικά με τις διαφημίσεις για τις αμερικανικές εκλογές που θα γίνουν τον Οκτώβρη του 2020. Και αν σας φαίνεται μακρινό το διάστημα μέχρι τότε, μιλάμε για την μεγαλύτερη προεκλογική εκστρατεία στον πλανήτη!

Από το 2018, το facebook έχει ήδη εντάξει εργαλεία διαφάνειας μέσω της εξουσιοδότησης των διαφημιστών, οι οποίοι πρέπει να προσκομίσουν στοιχεία ταυτότητας για να επιβεβαιώσουν ποιοι είναι και πού βρίσκονται, όταν δημιουργούν  διαφημίσεις για κοινωνικά θέματα, εκλογές και πολιτικούς σκοπούς. Αναγνωρίζοντας ότι παρά τις απαιτήσεις αυτές, υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις όπου οι διαφημιζόμενοι προσπάθησαν να τοποθετήσουν παραπλανητικές αποποιήσεις ευθύνης για τις διαφημίσεις τους (το είδαμε και στις πρόσφατες ελληνικές εκλογές),  πλέον το facebook, ενισχύει την διαδικασία εξουσιοδότησης για διαφημιζόμενους των ΗΠΑ, η οποία δείχνει στους ανθρώπους περισσότερες πληροφορίες σχετικά με κάθε διαφημιζόμενο και την ενημέρωση της λίστας κοινωνικών ζητημάτων, ώστε να αντανακλούν καλύτερα τον δημόσιο διάλογο σχετικά με το Facebook.

Στην ανακοίνωση του το facebook τόνισε μεταξύ άλλων:

“Γνωρίζουμε ότι δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε μόνο αυτές τις προκλήσεις. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ζητούμε λογική ρύθμιση και άμεση συνεργασία με κυβερνήσεις, παρατηρητές και ρυθμιστικούς φορείς.”

“Αν και οι προσπάθειές μας για την προστασία των εκλογών συνεχίζονται και δεν θα είναι τέλειες, θα δυσκολευτούν οι διαφημιστές να αποκρύψουν το ποιος είναι πίσω από τις διαφημίσεις και θα προσφέρει μεγαλύτερη διαφάνεια στους ανθρώπους. Θα συνεχίσουμε να μοιράζουμε ενημερώσεις, καθώς λαμβάνουμε μέτρα για την προστασία των ανθρώπων πριν από τις εκλογές για το 2020 και μετά.”

“Οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν ποιος προσπαθεί να επηρεάσει την ψήφο τους και οι διαφημιστές δεν πρέπει να είναι σε θέση να καλύψουν το ποιος πληρώνει για τις διαφημίσεις”

 

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Social Media Strategist, Communication Manager, Managing Director στην εταιρία Nettings
Prev Πως τα αποφάγια επηρεάζουν την κλιματική κρίση
Next DWP Congress 2020 στη Ρόδο, της Κατερίνας Σταματελοπούλου

Leave a comment

Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.