The Island: Από το Βέλγιο στο νησί της Αλιμιάς για ένα παιχνίδι περιπέτειας

Το ταξιδιωτικό πρακτορείο  “Beyond Borders” του Βελγίου  αποφάσισε να δημιουργήσει ένα νέο ταξιδιωτικό προϊόν μέσω ενός παιχνιδιού επιβίωσης όπως είναι το “The Island”. Το ακατοίκητο νησί της Αλιμιάς στα Δωδεκάνησα, επιλέχθηκε για να αποτελέσει το σκηνικό όπου θα εξελιχθεί όλο το παιχνίδι τον Οκτώβριο του 2016. Πρόκειται για ένα ταξιδιωτικό προϊόν το οποίο εισάγει για πρώτη φορά στον κόσμο το συγκεκριμένο πρακτορείο και θα εγκαινιαστεί στα Δωδεκάνησα, ύστερα από ενέργειες της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ στην Ολλανδία.

Ο  κ. Joris Meermans επικεφαλής της αποστολής των διοργανωτών που επισκέφτηκε πριν λίγες μέρες το νησί, δήλωσε για την βασική ιδέα του παιχνιδιού: “Η βασική ιδέα είναι να αφήσουμε σε ένα ακατοίκητο νησί μία ομάδα 20 διαγωνιζόμενων για δέκα μέρες. Σε αυτό το διάστημα όλοι οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να περνούν διάφορες δοκιμασίες επιβίωσης, όπως π.χ. να φτιάξουν καταφύγιο, να βρουν τροφή κλπ.  για να συγκεντρώσουν πόντους ή να κερδίσουν κάποια από τα μικρά έπαθλα του παιχνιδιού, όπως μία διανυκτέρευση σε κάποιο άνετο κατάλυμα σε διπλανό νησί ή φρέσκο φαγητό. Ο διαγωνιζόμενος που θα έχει συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους μετά από δέκα ημέρες, θα κερδίσει το μεγάλο έπαθλο”.

Η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου κα.Μαριέτα Παπαβασιλείου που συνόδευσε τους διοργανωτές στο νησί της Αλιμιάς ανέφερε ότι: «Στο πλαίσιο των προσπαθειών μας για την εισαγωγή καινοτόμων τουριστικών προϊόντων, αποφασίσαμε να υποστηρίξουμε τη διοργάνωση αυτού του ιδιαιτέρου πρότζεκτ σε ένα ακατοίκητο νησί της περιοχής μας, όπως είναι η Αλιμιά. Πιστεύουμε ότι κάθε ένα από τα νησιά μας διαθέτει τις δικές του δυνατότητες και ξεχωριστές ομορφιές. Αυτά τα ξεχωριστά στοιχεία θέλουμε να αναδεικνύουμε μέσα από την εισαγωγή καινοτόμων ταξιδιωτικών προϊόντων, έτσι ώστε να προσελκύουμε με όλες αυτές τις δράσεις ειδικές κατηγορίες τουριστών και να πλησιάσουμε έτσι όλο και περισσότερο προς το στόχο της επέκτασης της διάρκειας της τουριστικής περιόδου»

 

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Brand & Communications Strategist.
Prev Το Latte, ακριβώς όπως σας αρέσει στα Starbucks
Next Ασφάλεια στον κυβερνοχώρο: προστατεύοντας τομείς καίριας σημασίας