Εαν νομίζετε ότι τα χρώματα στα λογότυπα μεγάλων εταιρειών είναι τυχαία ή δεν σημαίνουν κάτι μάλλον κάνετε λάθος.
Το χρώμα παίζει σημαντικό ρόλο ανάλογα σε πιο καταναλωτικό κοινό θέλει να απευθυνθεί μια εταιρεία για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Τα χρώματα συνδέονται με τα συναισθήματα έτσι ένα πράσινο χρώμα μπορεί να χαρακτηρίζει τη γη ή την φροντίδα και προτιμάτε για οικολογικά προϊόντα ή οικολογικές δράσεις. Το μαύρο πάλι δημιουργεί πολυπλοκότητα, αποπλάνηση, σοβαρότητα. Το μπλε και οι αποχρώσεις του ηρεμία, σιγουριά, εμπιστοσύνη. Το κόκκινο ενέργεια και πάθος. Όταν λοιπόν αποφασίσετε να δημιουργήσετε το λογότυπο σας δώστε σημασία στο χρώμα και βέβαια, κερδίστε το συναίσθημα που θέλετε να επικοινωνήσετε….