Social Media: Ας γράψουμε καλύτερα…, της Κατερίνας Σταματελοπούλου

Η πληροφορία ταξιδεύει στον ιστό και μένει εκεί για πάντα… Ο τρόπος που γράφουμε καθορίζει τα μηνύματα που θέλουμε να στείλουμε, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που θέλουμε να προωθήσουμε, το ψηφιακό αποτύπωμα που θέλουμε να καθορίσει την ταυτότητα μιας επιχείρησης ή ενός προσώπου.

Η τέλεια φωτογραφία και τα ατελείωτα ποστ με παροτρύνσεις, δεν οδηγούν πουθενά, αν δεν συνοδεύονται από δημιουργικό περιεχόμενο που θα εμπνεύσει τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν! Γιατί στα social media η αλληλεπίδραση μετράει περισσότερο από τα like! Τι να τα κάνεις τα like αν δεν πουλάς τα προϊόντα σου/υπηρεσίες;

Κάποια tips λοιπόν για να δείτε αποτελέσματα! Γράφουμε για να μας διαβάσουν άρα ο στόχος είναι ο αναγνώστης και το πώς θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε κείμενο που θα τραβήξει την προσοχή του σε μόλις 7 γραμμές! Η ενεργητική φωνή των ρημάτων βοηθάει πολύ και δίνει δυναμική στο κείμενο! Τα key words είναι πάντα η λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά! Η χρυσή τομή είναι κάθε ποστ να προσφέρει διασκέδαση, να δημιουργεί ενδιαφέρον, να δίνει χρησιμότητα.

 

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Social Media Strategist, Communication Manager, Managing Director στην εταιρία Nettings
Prev Στην κορυφή του Ολύμπου με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο
Next Το μεγάλο χακάρισμα ή ο πόλεμος των δεδομένων; της Κατερίνας Σταματελοπούλου

Leave a comment

Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.