Η αλυσίδα τροφίμων και εστιατοριών Chipotle με καταστήματα σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα, ανακοίνωσε ένα νέο παιχνίδι για κινητά iPhone, το iPad και το iPod, με τον τίτλο The Scarecrow. Το παιχνίδι έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει και να παρακινήσει το κοινό σχετικά με τα θέματα των τροφίμων δημιουργώντας ένα βιντεάκι για να προωθήσει τα παιχνίδια.
Με μουσική μελαγχολική και σε συνδυασμό με σκηνές από ένα εργοστάσιο κρέατος, ένα σκιάχτρο παρακολουθεί λυπημένο τον τρόπο που αναπτύσσονται τα κοτόπουλα έπειτα από τις ενέσεις και τις αγελάδες που δεν μπορούν να μετακινηθούν στα κλουβιά τους. Η έξοδος στη φύση όμως θα του δώσει την λύση για υγιεινό φαγητό…
Η επιστροφή σε έναν πιο φυσικό τρόπο ζωής και στην υγιεινή διατροφή φαίνεται ότι ωθεί τις εταιρίες να δημιουργούν διαφημίσεις και εφαρμογές προσπαθώντας να προωθήσουν με αυτό τον τρόπο τα προϊόντα τους. Ας ελπίσουμε ότι και επι της ουσίας, το σύνθημα που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι, ας καλλιεργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο, αποτελεί πραγματικά τον στόχο της εταιρίας.