Πως θα γίνονται οι αγορές στα H&M με τη νέα υπηρεσία Singular Society
Πως θα γίνονται οι αγορές στα H&M με τη νέα υπηρεσία Singular Society

Δημοσιεύθηκε

Πώς το φεγγάρι θα προστατέψει τη βιοποικιλότητα της γης

Πώς το φεγγάρι θα προστατέψει τη βιοποικιλότητα της γης

Η προστασία της βιοποικιλότητας της Γης είναι πιο κρίσιμη από ποτέ. Μια νέα έρευνα προτείνει την κρυογονική διατήρηση βιολογικού υλικού στους σκιασμένους κρατήρες του φεγγαριού.

Διαβάστε περισσότερα...
Παρίσι 2024: Πως η κλιματική αλλαγή επηρεάζει τους Ολυμπιακούς

Παρίσι 2024: Πως η κλιματική αλλαγή επηρεάζει τους Ολυμπιακούς

Έναν αιώνα μετά τους τελευταίους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι, η κλιματική αλλαγή έχει μεταμορφώσει την πόλη και τους αγώνες. Ιστορική Αναδρομή: Παρίσι 1924 Στις 12

Διαβάστε περισσότερα...

Σε νέα εποχή λιανικής στο χώρο της μόδας μπαίνει η γνωστή εταιρία H&M λανσάροντας την υπηρεσία Singular Society. Για πρώτη φορά οι αγορές θα γίνονται σε ένα μοντέλο βάση συνδρομών με στόχο την αειφορία και την οικολογική συνείδηση.

 

Όπως γίνεται σαφές και από την παρουσίαση της εταιρίας, η νέα υπηρεσία δημιουργήθηκε σε μια βάση win-win τόσο για τους καταναλωτές όσο και για την βιωσιμότητα της εταιρίας. Με την βιομηχανία της μόδας να πλήττεται ανεπανόρθωτα από τις συνέπειες της COVID-19 οι εταιρίες αναζητούν νέους τρόπους για να ανταπεξέλθουν. Η οικονομική ύφεση και τα περιοριστικά μέτρα είναι ένας ακόμα ανασταλτικός παράγοντας για την κατανάλωση.

Σύμφωνα με την H&M πρόκειται για ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο όπου τα προϊόντα παρέχονται στους καταναλωτές μέλη της υπηρεσίας Singular Society. Έτσι, παρέχεται η δυνατότητα να ψωνίζουν με την τιμή συνδρομής τους, ορισμένη ποσότητα ανα μήνα. Η εταιρία κερδοφορεί βάση της συνδρομής και οι καταναλωτές έχουν στη διάθεση τους ποιοτικά προϊόντα σε σταθερή τιμή. Ενώ, με αυτό τον τρόπο, σύμφωνα με την εταιρία, μειώνεται το πρόβλημα της υπερκατανάλωσης

Το κόστος για τα μέλη είναι 9,50 € το μήνα για τη συμφωνία συμμετοχής που τους επιτρέπει να αγοράζουν πέντε προϊόντα το μήνα. Η συνδρομή «Plus» κοστίζει 19,50 € και επιτρέπει στα μέλη να αγοράζουν 25 προϊόντα κάθε μήνα. Ένα μοντέλο που βασίζεται στον διαχρονικό σχεδιασμό και σε μια νέα τάση όπου επικεντρώνεται στην ποιότητα και στη βιωσιμότητα.

Μια κίνηση από την Σουηδική εταιρία που δείχνει πως μια διαφορετική προσέγγιση μπορεί να αποτελέσει καινοτομία στο χώρο της μόδας και των αγορών.

Στην ιστοσελίδα της εταιρίας μπορείτε να μάθετε πληροφορίες για τη νέα υπηρεσία Singular Society της H&M εδώ 

 

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα