Personal Branding στα Social Media, της Κατερίνας Σταματελοπούλου

Ποια είναι η εικόνα μας (personal branding) στην διαδικτυακή εποχή; Πώς «φαινόμαστε» όταν κάποιος γκουγκλάρει το όνομα μας; Ξέρουμε να κάνουμε μάρκετινγκ στον εαυτό μας;

personal branding

Σε μια εποχή όπου τα Social Media επηρεάζουν δυναμικά τον κόσμο σε όλα σχεδόν τα πεδία, ο τρόπος που διαχειριζόμαστε την εικόνα μας έχει αποκτήσει μια άλλη διάσταση που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την ζωή μας. Ειδικά ο τρόπος που διαχειριζόμαστε τα social media και το ψηφιακό μας αποτύπωμα, μπορεί να διαμορφώσει την εικόνα που «βλέπουν» οι άλλοι για μας.

Φανταστείτε να θέλετε να συνεργαστείτε με έναν δικηγόρο για μια σημαντική υπόθεση της εταιρίας σας… ίσως να σας τον πρότεινε κάποιος συνεργάτης σας ή να έχετε μια λίστα δικηγόρων και να πρέπει να αποφασίσετε… Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνετε; Θα τον «ψάξετε» στο Facebook… και σίγουρα θα επηρεαστείτε όσον αφορά την προσωπικότητα του από τον τρόπο που διαχειρίζεται το χρονολόγιο του… Και στην σπάνια περίπτωση να μην έχει profile στο Facebook, ακόμα και τότε θα προβληματιστείτε… Μετά θα δείτε τον λογαριασμό του στο twitter και πως τουιτάρει και τι κάνει στο LinkedIn Και αυτό συμβαίνει με όλους όσους θέλουμε να συνεργαστούμε για πρώτη φορά.

Τα Social Μedia είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο ανάδειξης της εικόνας, της προσωπικότητας και της επαγγελματικής μας ταυτότητας. Αρκεί να είμαστε πιστοί στο τρίπτυχο ταυτότητα, εικόνα και φήμη, γιατί όπως και στην offline ζωή έτσι και  στην online, αυτά τα τρία μας συνοδεύουν για πάντα. Ας μην ξεχνάμε ότι στην περίπτωση του internet ό,τι ανεβαίνει στον ιστό μένει για πάντα ακόμα και όταν «νομίζουμε» ότι το διαγράψαμε.

Στο workshop «Add… Your Personal Branding @ Social Media» που διοργανώνει η ΚΟΙΝΣΕΠ Άρωμα Αιγαίου και εντάσσεται στον κύκλο σεμιναρίων Add… Στη Γνώση, θα μοιραστούμε πολλά και χρήσιμα εργαλεία ώστε τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης να γίνουν σύμμαχος στην ανάδειξη του καλύτερου μας εαυτού!

Μια Διαδραστική Παρουσίαση Ανάπτυξης και Στρατηγικής του Προφίλ στα Social Media (personal branding), ανάλογα με την επαγγελματική ιδιότητα. Στόχος, η αποτελεσματικότερη διαχείριση των προσωπικών λογαριασμών στα social media, ώστε ο χρήστης να μπορέσει να αναδείξει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, ανάλογα με το επάγγελμα του.

Ο κάθε συμμετέχων θα λάβει ηλεκτρονικά όλη την παρουσίαση καθώς και εξατομικευμένη συμβουλευτική υποστήριξη μέσω της δημιουργίας του προσωπικού του eBook για την διαχείριση των λογαριασμών του στα Social Media

Πότε: 14, 21 και 28 Μαρτίου 16:00-19:00

Που: Οικονομικό Επιμελητήριο Δωδεκανήσου

Πληροφορίες-Συμμετοχές εδώ

 

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Social Media Strategist, Communication Manager, Managing Director στην εταιρία Nettings
Prev Lady Bird, του Πάνου Λιάκου
Next Πυξίδες πλεύσης στο TEDxYouthRhodes, της Κατερίνας Σταματελοπούλου

Leave a comment

Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.