Μια νέα καμπάνια λανσάρεται στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος της Αθήνας, με σκοπό την τουριστική προβολή της πρωτεύουσας. 18 διεθνή αεροδρόμια στον Καναδά, στις ΗΠΑ, στη Λατινική Αμερική, στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τη Ρωσία υπέγραψαν ένα μνημόνιο συνεργασίας, σύμφωνα με το οποίο, αφίσες με φωτογραφίες από διάφορα hot spot της Αθήνας θα κοσμούν χώρους των αεροδρομίων. Σύνθημα της καμπάνιας είναι το “Perhaψ you ‘re an Aθenian, too”, όπου μπλέκονται γράμματα του λατινικού με το ελληνικό αλφάβητο. Η λογική βρίσκεται πίσω από πολλές ελληνικές λέξεις που θεωρούνται και παγκόσμιες όπως history (ιστορία), comedy (κωμωδία), harmony (αρμονία) και άλλες. Στόχος της καμπάνιας, μέσα από το παιχνίδισμα των λέξεων και των εικόνων, είναι να περάσει το μήνυμα ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν κοινούς τρόπους να μοιράζονται λέξεις, εκφράσεις και έννοιες.
Τα αεροδρόμια που συμμετέχουν στην εκστρατεία δεσμεύτηκαν ότι θα προωθήσουν την Αθήνα σε όλα τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα που διαθέτουν ως τουριστικό προορισμό για το έτος 2014.
Η προώθηση του ελληνικού τουρισμού μέσω των συνεργασιών προφανώς και είναι μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία, ειδικά όταν προέρχεται από το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος που συνεισφέρει το 2,63% του ΑΕΠ της χώρας. Από την άλλη μεριά, η ανάμιξη του ελληνικού με το λατινικό αλφάβητο αποτελεί τολμηρό τέχνασμα, καθώς παραμένει άγνωστο κατά πόσο θα γίνει κατανοητό από τους τουρίστες που θέλει να απευθυνθεί ώστε να τους δελεάσει να επισκεφτούν την Αθήνα.