άνθρωπος
ο άνθρωπος στο κέντρο

Το θεματικό πάρκο Disneyland της Καλιφόρνιας πρόκειται να γίνει ένα τεράστιο κέντρο εμβολιασμού Covid-19, σύμφωνα με τις αρχές. Τα κρούσματα Covid-19 στην Καλιφόρνια να ανεβαίνουν συνεχώς και το σύστημα υγείας πιέζεται δραματικά. έτσι οι αρχές αποφάσισαν να χρησιμοποιούσαν τον τεράστιο χώρο σαν κέντρο εμβολιασμών, ώστε να επισπεύσουν το πρόγραμμα εμβολιασμού στην περιοχή. Η Καλιφόρνια είναι ένα από τα πιο πυκνοκατοικημένα μέρη των ΗΠΑ αλλά το ποσοστό εμβολιασμών είναι πολύ μικρό με περίπου το 1/3 των κατοίκων να έχουν εμβολιαστεί ως […]

Το Sex and the City με θέμα τις ζωές 4 γυναικών με επίκεντρο την Νέα Υόρκη, προβλήθηκε για πρώτη φορά τo 1998. Μια σειρά που άφησε εποχή και προκάλεσε ποικίλα σχόλια για την θεματολογία της. Η γυναικεία φύση και οι ερωτικές σχέσεις, μέσα από την σειρά, πολλές φορές προκάλεσαν ατέρμονες συζητήσεις ενώ το life style που προέβαλε δημιούργησε μόδα! Και ενώ μετά και από 2 ταινίες όλοι περίμεναν ότι δεν θα ξαναδούμε μαζί τις 4 πρωταγωνίστριες, επιστρέφουν ξανά αλλά όχι […]

Η ημέρα ορκωμοσίας του Τζο Μπάιντεν φέρνει νέες απαγορεύσεις. Το Facebook φαίνεται να έχει πάρει σοβαρά τις αντιδράσεις για το ότι επιτρέπει την ρητορική μίσους σε διάφορες ομάδες και χρήστες της πλατφόρμας. Και παρά τις επικρίσεις για την ελευθερία του λόγου μετά τον αποκλεισμό του Τράμπ, επανέρχεται με νέους περιορισμούς για την ημέρα της ορκωμοσίας του νέου προέδρου. Σε ανακοίνωση του το Facebook εξηγεί ότι αφαιρεί κάθε περιεχόμενο με τη φράση “stop the steal” σε αναρτήσεις στο Facebook και στο […]

Ακόμα μια εντυπωσιακή διαφήμιση για το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι με πρωταγωνιστή αυτή τη φορά τον ηθοποιό Τάσο Νούσια. «Ο χορός είναι όπως η ζωή, δεν χρειάζεται να ξέρεις τα βήματα αρκεί να ακούς τον χτύπο της καρδιάς σου.. « Η μυστηριακή ατμόσφαιρα, η εντυπωσιακή ερμηνεία και κίνηση του ηθοποιού δημιουργούν πλήθος συναισθημάτων. Η επιβλητική μουσική με τα τύμπανα ολοκληρώνει την ιστορία για την φιλοσοφία της εταιρίας και πετυχαίνει το σκοπό της με το οικολογικό μήνυμα να συνδέεται με το […]

Στην Ιαπωνία μικρές κοινότητες μεταμορφώνονται σε έξυπνες πόλεις καθώς καταφέρνουν να συνδυάζουν την υψηλή τεχνολογία, το internet of things και την οικονομία διαμοιρασμού. Με το 92% των κατοίκων της Ιαπωνίας να ζουν σε αστικές περιοχές η χώρα ανταποκρίνεται δημιουργώντας νέες πόλεις με βιώσιμο τρόπο. Σκοπός της χώρας είναι να οικοδομεί έξυπνες πόλεις που βασίζονται στο σχέδιο που η κυβέρνηση έχει ονομάσει «Κοινωνία 5.0». Πυρήνας αυτού του σχεδίου είναι οι έξυπνες ανθρωποκεντρικές πόλεις με το κλειδί της επιτυχίας των έξυπνων κοινοτήτων του […]