news

news

ο άνθρωπος στο κέντρο
Εφαρμογή στο κινητό θα κάνει τεστ Covid-19- οφθαλμικό τεστ

Εφαρμογή στο κινητό θα κάνει τεστ Covid-19- οφθαλμικό τεστ

Τεστ Covid-19 με εφαρμογή για smartphone δοκιμάζεται για να ελέγχει την ύπαρξη της νόσου.  Μετά τα rapid test και τα self test μια νέα εποχή δοκιμών για την καταπολέμηση του κορωνοιού ξεκίνησε. Σύμφωνα με την εταιρία Semic RF,  η εφαρμογή έχει ήδη δοκιμαστεί σε περισσότερα από 70.000 άτομα. Πρόκειται για μια εφαρμογή που μπορεί να επεξεργαστεί έως και ένα εκατομμύριο σαρώσεις στο μάτι ανά δευτερόλεπτο. Ενώ σε μόλις τρία λεπτά μπορεί να εντοπίσει τον φορέα της νόσου με επιτυχία 95%. […]

περισσότερα...
Πείραμα με πίθηκο να παίζει ηλεκτρονικό παιχνίδι τηλεπαθητικά- Τεχνολογία αιχμής για τον εγκέφαλο

Πείραμα με πίθηκο να παίζει ηλεκτρονικό παιχνίδι τηλεπαθητικά- Τεχνολογία αιχμής για τον εγκέφαλο

Η τεχνολογία αιχμής για τον εγκέφαλο από την εταιρία Νeuralink διενήργησε ένα πραγματικά πρωτότυπο πείραμα χρησιμοποιώντας έναν πίθηκο. Ο Pager όπως ονομάζεται ο εννιάχρονος πίθηκος κατάφερε να παίξει ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι μπροστά σε μια οθόνη. Μάλιστα χειρίστηκε με ευκολία το joystick παρότι αυτό δεν ήταν συνδεδεμένο με τον υπολογιστή. Ο συμπαθέστατος πίθηκος εκπαιδεύτηκε στην χρήση του παιχνιδιού και κάθε φορά που το πετύχαινε η αμοιβή του ήταν κομματάκια μπανάνας. Στη συνέχεια τοποθετήθηκαν εμφυτεύματα στον εγκέφαλο του με σκοπό να στέλνουν […]

περισσότερα...
Τι σημαίνει φροντίδα και προσωπική περιποίηση, στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Dove

Τι σημαίνει φροντίδα και προσωπική περιποίηση, στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Dove

Στη νέα διαφημιστική καμπάνια της dove η έμπνευση και η δημιουργικότητα εντυπωσιάζουν. Η φροντίδα και η προσωπική περιποίηση τις περισσότερες φορές μοιάζουν κάτι αυτονόητο και καθημερινό. Στο νέο βίντεο της εταιρίας dove αποδεικνύεται ότι δεν είναι κάτι δεδομένο. Με ένα ατμοσφαιρικό βίντεο η dove παρουσιάζει την ιστορία της, με πρωταγωνίστριες  αναγνωρίσιμα πρόσωπα αλλά και αληθινές καθημερινές γυναίκες. Η ιστορία εξελίσσεται μέσα από ένα παιχνίδι λέξεων κάποιες από τις οποίες έχουν μπει στο καθημερινό μας λεξιλόγιο τον τελευταίο καιρό. Ένα παιχνίδι […]

περισσότερα...
Με ποια εργαλεία Google θα ελέγξετε την παραπληροφόρηση

Με ποια εργαλεία Google θα ελέγξετε την παραπληροφόρηση

Με τα εργαλεία Google ο έλεγχος για τα fake news μπορεί να είναι αποτελεσματικός. Μιας και η παραπληροφόρηση αποτελεί μια συνεχώς αυξανόμενη απειλή που πολλές φορές έχει δημιουργήσει σοβαρές συνέπειες στην κοινωνία. Με τον καταιγισμό πληροφοριών στο διαδίκτυο είναι δύσκολο για τον χρήστη να καταλάβει ποια πληροφορία είναι αξιόπιστη και ποια εξυπηρετεί άλλους σκοπούς. Και παρότι οι εκλογές αποτελούσαν πρόσφορο πεδίο για fake news,  πλέον στην πανδημία το πρόβλημα έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Ενώ η διασπορά μιας ψεύτικης είδησης μπορεί […]

περισσότερα...
Vodafone: το νέο μήνυμα που εκφράζει τη βιώσιμη ψηφιακή κοινωνία

Vodafone: το νέο μήνυμα που εκφράζει τη βιώσιμη ψηφιακή κοινωνία

Η βιώσιμη ψηφιακή κοινωνία με επίκεντρο τον άνθρωπο είναι το μήνυμα της Vodafone στη νέα διαφημιστική της καμπάνια. Μέσα από την ιστορία ενός κοριτσιού με το μήνυμα «Together We Can», παρουσιάζονται επίκαιρες ερωτήσεις για τον κόσμο που την περιβάλλει. Για την Vodafone, η τεχνολογία αποτελεί κινητήριο μοχλό στην βελτίωση της ζωής των ανθρώπων, που τη χρησιμοποιούν και μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Γιατί η τεχνολογία έχει αξία μόνο όταν έχει στο επίκεντρο τον άνθρωπο σε μια βιώσιμη ψηφιακή κοινωνία. Η […]

περισσότερα...