Με την δυνατότητα να αγοράζουμε και ψηφιακά υπηρεσίες και προϊόντα, ναι μεν οι αγορές απέκτησαν μια άλλη δυναμική, ωστόσο, δημιουργήθηκαν και άλλα δεδομένα για την προστασία των καταναλωτών.
Οι νέοι κανόνες, που εξετάστηκαν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θα κάνουν τις αγορές αγαθών και ψηφιακού περιεχομένου πιο εύκολες και δίκαιες. Οι αλλαγές συμπεριλαμβάνουν την καλύτερη προστασία των αγοραστών που αγοράζουν ένα ελαττωματικό προϊόν, και συγκεκριμένους κανόνες για το ψηφιακό περιεχόμενο, όπως οι εφαρμογές, οι ταινίες και η μουσική