Like σε όλα στο facebook και μετά;

Μια φράση του Andy Warhol το 1963 σε συνέντευξη του στο Art News περιγράφει τέλεια αυτό που συμβαίνει σήμερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Νομίζω ότι όλοι πρέπει να αρέσουν σε όλους!

facebook-manipulate-660x495

Στην εποχή μας, τα like στο προφίλ κάποιου είναι στην κυριολεξία απόδειξη της επιτυχίας του. Αλλά και οι διαφημιστές χτίζουν ολόκληρες διαφημιστικές καμπάνιες βασιζόμενοι στα like των χρηστών. Σε ένα άρθρο του wired.com, ο συντάκτης αποφάσισε για 48 ώρες να κάνει like σε ότι εμφανιζόταν στο newsfeed του, ακόμα και ότι δεν του άρεσε, απλώς για να διαπιστώσει ότι ο αλγόριθμος του facebook λειτούργησε αμέσως, γεμίζοντας τις ενημερώσεις του με παρόμοιες διαφημίσεις και πληροφορίες που σχετίζονταν με κάθε τρόπο με τα post που είχε κάνει like προηγουμένως. Επίσης, όλες του οι ενέργειες είχαν αλληλεπίδραση στους φίλους του ακόμα και στο τμήμα δημοσίων σχέσεων του facebook. Τελικά, η αλόγιστη χρήση των like στα πάντα είχε μετατρέψει το newsfeed του σε ένα άχαρο μέρος που δεν τον αντιπροσώπευε και όπως ανέφερε δεν του άρεσε καθόλου!

Published by

editor

Με τη σημασία στο περιεχόμενο και την χρήσιμη πληροφορία, το flust.gr ασχολείται με ό,τι μπορεί να εμπνεύσει και να αλληλεπιδράσει με τους χρήστες που το επιλέγουν. Μέσα από ένα ευρύ φάσμα θεμάτων της καθημερινότητας από όλο τον κόσμο, με θετική διάθεση, σκοπός μας είναι η έμπνευση όπως επίσης και η προβολή της νέας ελληνικής επιχειρηματικότητας.
Prev Ο Πόρος και το λεμονοδάσος του Κοσμά Πολίτη, της Χριστίνας Καλογεροπούλου
Next Όχι οι φήμες αλλά οι Πάπες οργιάζουν, του Βαγγέλη Γεωργίου

Leave a comment

Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.