Η εταιρεία προϊόντων ομορφιάς Sanctuary έκανε μια έρευνα σχετικά με τον τρόπο ζωής των σύγχρονων γυναικών. Το 40% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι νιώθουν έτοιμες να εκραγούν με την πίεση της καθημερινότητας. Πάνω σε αυτή την έρευνα η εταιρία έφτιαξε ένα διαφημιστικό βιντεάκι όπου ηλικιωμένες γυναίκες συμβουλεύουν τις νεότερες. Το πιθανότερο είναι μετά από αυτό το βιντεάκι η εταιρία να δει τις πωλήσεις της να εκτοξεύονται.
3 Τρόποι για να αναπτυχθεί μια Μικρή Επιχείρηση
Όταν διαχειρίζεσαι μια μικρή επιχείρηση, οι καθημερινές προκλήσεις δεν σταματούν ποτέ. Όμως, τι μπορείς να κάνεις για να δώσεις πραγματικά μια ώθηση στην ανάπτυξη της