#LetGo, το τέλος της τέλειας γυναίκας

Η εταιρεία προϊόντων ομορφιάς Sanctuary έκανε μια έρευνα σχετικά με τον τρόπο ζωής των σύγχρονων γυναικών. Το 40% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι νιώθουν έτοιμες να εκραγούν με την πίεση της καθημερινότητας. Πάνω σε αυτή την έρευνα η εταιρία έφτιαξε ένα διαφημιστικό βιντεάκι όπου ηλικιωμένες γυναίκες συμβουλεύουν τις νεότερες. Το πιθανότερο είναι μετά από αυτό το βιντεάκι η εταιρία να δει τις πωλήσεις της να εκτοξεύονται.

Published by

editor

Με τη σημασία στο περιεχόμενο και την χρήσιμη πληροφορία, το flust.gr ασχολείται με ό,τι μπορεί να εμπνεύσει και να αλληλεπιδράσει με τους χρήστες που το επιλέγουν. Μέσα από ένα ευρύ φάσμα θεμάτων της καθημερινότητας από όλο τον κόσμο, με θετική διάθεση, σκοπός μας είναι η έμπνευση όπως επίσης και η προβολή της νέας ελληνικής επιχειρηματικότητας.
Prev World Trade Center 14 χρόνια μετά την επίθεση
Next Αστρολογικές προβλέψεις|14 έως 20 Σεπτεμβρίου 2015, από τον Πέρρη Κρητικό

Leave a comment

Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.