Ο θόρυβος των brands, o βομβαρδισμός των προσφορών και η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών!
Τα ψώνια ήταν είναι και θα είναι μέρος της καθημερινότητας. Από τις αγορές που καλύπτουν βασικές ανάγκες μέχρι αυτές που απλά καλύπτουν τις ψυχολογικές, που και αυτές έχουν τη σημασία τους
Και για τις βασικές ανάγκες τα κριτήρια που αγοράζουμε έχουν να κάνουν καταρχήν με την επιβίωση μας οπότε υπερισχύει το ένστικτο της επιβίωσης. Βέβαια με τις τιμές να έχουν εκτοξευτεί σαν τους πυραύλους της SpaceX στο παιχνίδι μπαίνουν και οι μαθηματικές δεξιότητες, οι οργανωτικές και πάει λέγοντας…
Θέλω να αγοράσω κάτι απλά για να νιώσω όμορφα
Τι γίνεται όμως όταν θέλουμε να αγοράσουμε ένα προϊόν έτσι απλά για να νιώσουμε όμορφα; Να φτιάξουμε την διάθεση μας, να αντικαταστήσουμε πράγματα, ή απλά έτσι χωρίς κάποιον ιδιαίτερο λόγο.
Το πιθανότερο είναι να ξεκινήσουμε να σερφάρουμε ή να βολτάρουμε στα γνωστά μας στέκια αγορών. Στα brands δηλαδή που ξέρουμε και εμπιστευόμαστε από άλλες αγορές και νιώθουμε ασφάλεια.
Καλή η εμπιστοσύνη και η ασφάλεια και όντως είναι ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια αγορών… Όμως κάτι λείπει… Το click που κάνει τη διαφορά….
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Γιατί όταν πρόκειται να μπούμε στην διαδικασία της κατανάλωσης θέλουμε να νιώσουμε την αίσθηση της ικανοποίησης. Ότι δηλαδή αγοράσαμε κάτι που μας έδωσε χαρά σε μια δεδομένη στιγμή που την χρειαζόμαστε.
Δώσε μου ευχάριστη εμπειρία και θα αγοράσω
Και εδώ μπαίνει η εμπειρία που μπορεί να δώσει ένα brand στον καταναλωτή είτε online είτε offline για να τον κερδίσει και να ανοίξει το πορτοφόλι του. Το πόσο δημιουργικό μπορεί να γίνει και τι ιστορίες αφηγείται μέσα από τα προϊόντα του. Τον τρόπο που το κάνει για να προσεγγίσει το κοινό του και το voice of tone που χρησιμοποιεί.
Από την πιο μικρή έως την μεγαλύτερη επιχείρηση, πλέον, η επικοινωνία βασίζεται στη συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες. Και για να συμβεί αυτό δεν χρειάζεται πάντα μεγάλο budget αλλά περισσότερο δημιουργικότητα και φαντασία. Γιατί η αγοραστική δύναμη κάποιου εξαρτάται και από τι εμπειρία βιώνει μέχρι να φτάσει να πατήσει click ή να ανοίξει το πορτοφόλι του
Και επειδή στην εποχή μας όλα αλλάζουν με ταχύτητα φωτός το θέμα είναι τα brands να βρίσκονται στην ίδια σελίδα με αυτή που διαβάζει ο πελάτης τους τη συγκεκριμένη στιγμή
Ακολούθησε το flust.gr στο Facebook
Ακολούθησε την Κατερίνα Σταματελοπούλου στο Facebook, Instagram, LinkedIn