Google Meet: Ακόμα ένα εργαλείο τηλεδιάσκεψης δωρεάν για όλους

Φαίνεται ότι η μάχη της πρωτιάς για τις τηλεδιασκέψεις, ανάμεσα στις πλατφόρμες, μόλις ξεκίνησε. Το lockdown άλλωστε, έδωσε ένα πολύ μεγάλο push στις διαδικτυακές συναντήσεις, τηλεδιασκέψεις, webinars, κλπ.

Και ενώ το zoom στην αρχή της καραντίνας  ήταν στην κυριολεξία σε «έξαρση», γρήγορα ήρθαν στο φως οι αδυναμίες του συστήματος του, δίνοντας την ευκαιρία της αντεπίθεσης από τις άλλες πλατφόρμες. Έτσι, πριν λίγες μέρες ήρθε το Facebook με το Messenger Rooms να δώσει τη δική του διάσταση. Τώρα, η Google ανακοινώνει ότι προσφέρει σε όλους το Google Meet δωρεάν. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη για συναντήσεις έως και 100 ατόμων κάθε φορά, για διάρκεια 60 λεπτών για αρχή, μιας και προβλέπεται μετά τον Σεπτέμβρη να γίνει μεγαλύτερη

Τι είναι το Google Meet

Το Google Meet, είναι μια υπηρεσία  τηλεδιάσκεψης από την Google που μέχρι τώρα ήταν επί πληρωμής στους χρήστες G Suite. Από τις αρχές Μαΐου, οποιοσδήποτε διαθέτει διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Gmail) μπορεί να εγγραφεί στο Meet και να χρησιμοποιήσει όλες τις δυνατότητες του εντελώς δωρεάν. Σύμφωνα με την Google, για λόγους ασφαλείας, η διαθεσιμότητα του θα ξεκινήσει σταδιακά αλλά οι εγγραφές στην πλατφόρμα έχουν ξεκινήσει. Για όσους εγγραφούν θα υπάρξει ειδοποίηση όταν θα είναι διαθέσιμο στην περιοχή τους.

Ασφάλεια στο Google Meet

H Google στην ανακοίνωση της τονίζει την ασφάλεια που παρέχει το Google Meet στους χρήστες, τόσο για τα δεδομένα τους όσο και για τις πληροφορίες που μοιράζονται. Μερικά από τα προεπιλεγμένα μέτρα ασφάλειας είναι η δυνατότητα αποδοχής ή άρνησης συμμετοχής σε μια σύσκεψη και σίγαση ή κατάργηση των συμμετεχόντων, εάν χρειάζεται. Δεν επιτρέπεται η συμμετοχή σε χρήστες που δεν διαθέτουν λογαριασμό Google. Οι χρήστες του Meet μπορούν να εγγραφούν στο Πρόγραμμα Σύνθετης Προστασίας της Google

Πως θα χρησιμοποιήσετε το Google Meet

Εάν διαθέτετε Gmail συνδεθείτε στη διεύθυνση meet.google.com για να ξεκινήσετε. Εάν δεν διαθέτετε δημιουργήστε ένα Gmail και συνδεθείτε μετά.

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Social Media Strategist & Communication Manager.
Prev Michelle Obama: Στα παρασκήνια της περιοδείας για το βιβλίο της, από το Netflix
Next Online η νέα συλλογή της Μαίρης Κατράντζου με νέο αέρα στη μόδα
Testing
Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.