Γιατί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετράει η ποιοτική διαδικτυακή παρουσία

Γιατί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετράει η ποιοτική διαδικτυακή παρουσία, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Η διαδικτυακή παρουσία μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει περάσει από πολλά κύματα σφραγίζοντας την καθημερινότητα μας!

 

Στην αρχή ήταν ο ενθουσιασμός ότι μπήκε στη ζωή μας ένα νέο “παιχνιδάκι” για να μοιραζόμαστε κάθε πτυχή της ζωής μας. Στη συνέχεια μετατράπηκε σε συνήθεια ή και εθισμό να προλάβουμε να ανεβάσουμε την καλύτερη φωτογραφική στιγμή. Και κάπου εκεί γεννήθηκε η τάση “η ζωή μου είναι καλύτερη από τη δική σου” … Και τώρα;

Το σίγουρο είναι ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήρθαν για να μείνουν. Το θέμα είναι το πως πρέπει να μάθουμε να τα διαχειριζόμαστε. Ξεκινώντας από τον έλεγχο του τι μοιραζόμαστε με ποιον και πότε με στόχο τον έλεγχο (όσο γίνεται) των προσωπικών μας δεδομένων. Η διαδικτυακή παρουσία είναι αναγκαία τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό πεδίο σε μια ψηφιακή εποχή. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να μοιράζονται αλόγιστα προσωπικές στιγμές, σκέψεις, απόψεις και συναισθήματα με παρορμητική αντίληψη.

Απλά σκεφτείτε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι “παιχνιδάκι” αλλά ένα εργαλείο που μπορεί να βοηθήσει εποικοδομητικά στην ανάπτυξη της επαγγελματικής ζωής και φήμης. Πλέον οι περισσότερες επιχειρήσεις ανακοινώνουν θέσεις εργασίας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ενώ πριν επιλέξουν έναν εργαζόμενο “ρίχνουν” και μια αναλυτική ματιά στο πως είναι διαμορφωμένη η διαδικτυακή του παρουσία. Και σίγουρα η προσωπικότητα που παρουσιάζει κάποιος σε αυτά παίζει ρόλο και στην επαγγελματική του εξέλιξη…

Ναι σίγουρα μια “τρελή φωτογραφία” θα πάρει αμέτρητα like και θα αυξήσει την ματαιοδοξία κάποιου, όμως,… so what? H πραγματική ουσία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η ουσιαστική επικοινωνία σε όλα τα επίπεδα. Και αυτό προϋποθέτει ποιοτική και όχι ποσοτική χρήση με συνειδητοποιημένη κουλτούρα του τι μοιραζόμαστε online… Για το καλό μας…

 

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Brand & Communications Strategist.
WIND Ελλάς: Ψηφιακή ανάπτυξη της Καλαμάτας ως πρότυπη πόλη για ψηφιακούς νομάδες
Prev WIND Ελλάς: Ψηφιακή ανάπτυξη της Καλαμάτας ως πρότυπη πόλη για ψηφιακούς νομάδες
Next Ποια είναι τα πιο ασφαλή νησιά για διακοπές στην Eυρώπη σύμφωνα με το Forbes
Ποια είναι τα πιο ασφαλή νησιά για διακοπές στην Eυρώπη σύμφωνα με το Forbes