flust-άρω

flust-άρω

σημασία σε περιεχόμενο που αξίζει
Startupers διάσημες και πως χρησιμοποιούν τη φήμη τους, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Startupers διάσημες και πως χρησιμοποιούν τη φήμη τους

Startupers διάσημες όπως η Rihanna και η Kim Kardashian είδαν τις εταιρίες τους να εκτοξεύονται με  μεγάλους κύκλους χρηματοδότησης. Και οι δύο διαθέτουν εταιρίες μόδας. Η επωνυμία εσωρούχων Savage X Fenty,  της Rihanna, εξασφάλισε 125 εκατομμύρια δολάρια στη Σειρά C.  Ενώ, η σειρά ρούχων Skims, της Kardashian, συγκέντρωσε νέο κεφάλαιο 240 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με το Bloomberg Το ενδιαφέρον βέβαια είναι ότι παρότι και οι δύο διάσημες προωθούν τις επιχειρήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αποκαλύπτουν ποτέ οικονομικές πληροφορίες. Μια […]

περισσότερα...
Γιατί δεν θυμόμαστε ονόματα;

Γιατί δεν θυμόμαστε ονόματα;

Ονόματα που δεν θυμόμαστε και όταν συμβαίνει αυτό μας δημιούργει άγχος. Συχνό φαινόμενο και για πολλούς. Και δεν μιλάμε για τους κολλητούς μας αλλά για ανθρώπους που δεν συναντάμε συχνά και όταν αυτό συμβεί ούπς κολλάμε. Και δεν έχει να κάνει με την ηλικία αν κάποιοι σκεφτούν το ου γαρ έρχεται μόνο του… Συνήθως όταν μου συμβαίνει προσπαθώ να συμμετέχω στην συζήτηση χωρίς να αναφέρω το όνομα (που δεν θυμάμαι) μπας και μου έρθει στο μυαλό μου. Πολλές φορές μετά […]

περισσότερα...
Το Twitter λανσάρει εμπειρίες αγορών με live streaming, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Το Twitter λανσάρει εμπειρίες αγορών με live streaming

Εμπειρίες αγορών μέσω live streaming λανσάρει το Twitter με το πολυκατάστημα Walmart να κάνει την αρχή. Ήδη έχει προγραμματιστεί μια εβδομάδα live αγορών, μαζί με γνωστό σούπερ σταρ. Και καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι στα πάνω του με νέες στρατηγικές προώθησης πωλήσεων και πρωταγωνιστές τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, τόσο το Twitter αλλά και το YouTube, το Instagram και το Pinterest υιοθετούν την τάση των live streaming αγορών.  Πρόκειται για μια δυνατότητα που βασίζεται στη μεγιστοποίηση της δραστηριότητας του ηλεκτρονικού […]

περισσότερα...
Η γενιά των Z αναπτύσσεται δυναμικά και στο LinkedIn, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Η γενιά των Z αναπτύσσεται δυναμικά και στο LinkedIn

Η γενιά των Z  είναι η πρώτη γενιά που γνωρίζει τον ψηφιακό κόσμο από την γέννηση του και ειδικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενώ σύμφωνα με το LinkedIn είναι το πλέον αναπτυσσόμενο κοινό του. Εκτός από Gen Z, λέγονται και “Zoomers” και είναι άτομα που βρίσκονται στην ηλικία  9 έως 24 ετών. Τα μέλη του Gen Z εντάσσονται στο LinkedIn αμέσως μετά την αποφοίτησή τους από το γυμνάσιο. Ενώ περισσότεροι από 78 εκατομμύρια παγκόσμιοι επαγγελματίες του Gen Z είναι μέλη […]

περισσότερα...
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αύξησε τις κυβερνοεπιθέσεις

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αύξησε τις κυβερνοεπιθέσεις

Οι κυβερνοεπιθέσεις σε μεγάλες εταιρίες αυξήθηκαν κατά 69% σύμφωνα με έρευνα της Deloitte Στην παγκόσμια έρευνα της Deloitte “Future of Cyber” του 2021, συμμετείχαν περίπου 600 υψηλόβαθμα στελέχη. Και όλα αυτά συμβαίνουν καθώς οι περισσότερες εταιρίες επενδύουν στο ψηφιακό μετασχηματισμό τους. Η στρατηγική των περισσότερων εταιρίων σε ποσοστό 94% είναι να μεταφέρει τα συστήματα οικονομικής πληροφόρησης στο cloud. Σύμφωνα με την έρευνα της Deloitte, η λήψη μέτρων θα βοηθήσει μια επιχείρηση όσον αφορά την κυβερνοασφάλεια της. Η απομακρυσμένη εργασία και οι […]

περισσότερα...