flust-άρω

flust-άρω

σημασία σε περιεχόμενο που αξίζει
Ο Tommy Hilfiger παίζει παιχνίδια στον κόσμο του metaverse, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Ο Tommy Hilfiger παίζει παιχνίδια στον κόσμο του metaverse

Tο metaverse φαίνεται να γίνεται το μέρος που εξιτάρει όλο και περισσότερες βιομηχανίες και η μόδα είναι μια από αυτές. O Tommy Hilfiger λοιπόν, “σχεδίασε” μια πρωτοβουλία για τον κόσμο του gaming Μέσω του gaming, ο Tommy Hilfiger γίνεται όλο και πιο digital, με μια νέα πρωτοβουλία και την στήριξη μεγάλων παικτών. Όπως η Team Tommy Ποια είναι η ομάδα Team Tommy Η Team Tommy,είναι μια  ομάδα οκτώ επιλεγμένων διεθνών παικτών, από τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την APAC. Όλοι […]

περισσότερα...
Πως να προστατεύσετε το κινητό σας από χάκινγκ

Πως να προστατεύσετε το κινητό σας από χάκινγκ

Το χάκινγκ είναι πλέον απειλή για όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές πόσο μάλλον για τα κινητά τηλέφωνα. Και ειδικά τώρα που αποτελούν κυριολεκτικά την συσκευή που αποθηκεύουμε πολύτιμα δεδομένα της ζωής μας. Με τα έξυπνα τηλέφωνα πραγματοποιούμε εργασίες πολύ πιο πέρα από τις απλές ανταλλαγές μηνυμάτων ή δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.  Βασικά, μέσα σε ένα κινητό υπάρχουν πολύ ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα που για τους χάκερς είναι πολύτιμος στόχος. Από το να πουλήσουν αυτά τα δεδομένα έως να αποκτήσουν πρόσβαση σε […]

περισσότερα...
Τι είναι το Wordle και γιατί είναι τόσο δημοφιλές, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Τι είναι το Wordle και γιατί είναι τόσο δημοφιλές

Wordle ή διαδικτυακό παζλ ή διαδικτυακό παιχνίδι ή σταυρόλεξο ή τέλος πάντων κάτι νέο με retro διάθεση… Το νέο διαδικτυακό trend γίνεται όλο και πιο δημοφιλές και μάλιστα πλέον ανήκει στους New York Times Πρόκειται για ένα διαδικτυακό παιχνίδι παζλ λέξεων που αναπτύχθηκε από τον Josh Wardle και πουλήθηκε στους New York Times. Μάλιστα λέγεται ότι η τιμή του άγγιξε τα πολλά εκατομμύρια δολάρια. Πως παίζεται το  Wordle Όταν είμασταν παιδιά παίζαμε αυτά τα παραδοσιακά παζλ με τα εκατοντάδες κομματάκια […]

περισσότερα...
Ποιες είναι οι κορυφαίες δεξιότητες στο ψηφιακό μάρκετινγκ, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Ποιες είναι οι κορυφαίες δεξιότητες στο ψηφιακό μάρκετινγκ

 Το ψηφιακό μάρκετινγκ βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στο επίκεντρο με υψηλή επαγγελματική ζήτηση αλλά και με συγκεκριμένες πλέον δεξιότητες. Οι ψηφιακές δεξιότητες σήμερα είναι ένας σημαντικός παράγοντας στην εύρεση θέσεων εργασίας Το LinkedIn άντλησε στοιχεία με βάση τις λίστες θέσεων εργασίας και τη δραστηριότητά του, με στόχο την μεγιστοποίηση των εργασιακών ευκαιριών. Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον αλλά ταυτόχρονα και συνεχώς εξελισσόμενο η εκπαίδευση δεν σταματά ποτέ. Και όπως η τεχνολογία αναπτύσσεται συνεχώς έτσι και η εκπαίδευση δεν σταματά ποτέ […]

περισσότερα...
Startupers διάσημες και πως χρησιμοποιούν τη φήμη τους, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Startupers διάσημες και πως χρησιμοποιούν τη φήμη τους

Startupers διάσημες όπως η Rihanna και η Kim Kardashian είδαν τις εταιρίες τους να εκτοξεύονται με  μεγάλους κύκλους χρηματοδότησης. Και οι δύο διαθέτουν εταιρίες μόδας. Η επωνυμία εσωρούχων Savage X Fenty,  της Rihanna, εξασφάλισε 125 εκατομμύρια δολάρια στη Σειρά C.  Ενώ, η σειρά ρούχων Skims, της Kardashian, συγκέντρωσε νέο κεφάλαιο 240 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με το Bloomberg Το ενδιαφέρον βέβαια είναι ότι παρότι και οι δύο διάσημες προωθούν τις επιχειρήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αποκαλύπτουν ποτέ οικονομικές πληροφορίες. Μια […]

περισσότερα...