FIT Travel: Όταν ο τουρισμός γίνεται προσωπική υπόθεση, της Κατερίνας Σταματελοπούλου

Πλέον, οι ταξιδιώτες και ειδικότερα αυτοί που θέλουν να αποφύγουν τον μαζικό τουρισμό γίνονται όλο και περισσότεροι! Οι FIT που σημαίνει free independent traveler, λειτουργούν πολύ διαφορετικά από τους GIT που σημαίνει Group Inclusive Tour και σε αυτό έχει παίξει καθοριστικό ρόλο η εξέλιξη της τεχνολογίας και η πρόσβαση σε μεγάλο όγκο δεδομένων και πληροφοριών μέσω του διαδικτύου. Οι ταξιδιώτες πλέον θέλουν να αγοράζουν «εμπειρίες» και όχι «προϊόντα»! Γιαυτό, πριν επιλέξουν να ταξιδέψουν, μαζεύουν όσες πιο πολλές πληροφορίες χρειάζονται μέσω του διαδικτύου, σχετικά με τον προορισμό και τι μπορεί να τους προσφέρει σε πολλά επίπεδα, ώστε να έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια ολιστική εμπειρία ταξιδιού.

Οι free independent travelers έχουν πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά από τους ταξιδιώτες που ακόμα χρησιμοποιούν τους παραδοσιακούς τρόπους επιλογής προορισμού, μέσω των tour operators. Το κύριο χαρακτηριστικό τους είναι ότι θέλουν και έχουν, τον αποκλειστικό έλεγχο της οργάνωσης των διακοπών τους, είτε αυτό σημαίνει ότι θα ταξιδέψουν μόνοι τους είτε με ολιγομελή παρέα. Από την επιλογή του προορισμού τους, του ξενοδοχείου ή του καταλύματος, των εκδρομών και των δραστηριοτήτων, όλα γίνονται προσωποποιημένα στις δικές τους ανάγκες και επιθυμίες.

Οι περισσότεροι από τους free independent travelers είναι ταυτόχρονα και tech lovers, οπότε γνωρίζουν πως θα ερευνήσουν στο διαδίκτυο τα πάντα γύρω από τους προορισμούς που θέλουν να επιλέξουν, πώς να επιτύχουν καλές προσφορές σε εισιτήρια και ξενοδοχεία και ποια είναι η καλύτερη εποχή για να τα εξασφαλίσουν. Για τους FIT η τιμή έχει δευτερεύοντα ρόλο για την επιλογή του ταξιδιού τους μιας και το σημείο κλειδί για να επιλέξουν έναν προορισμό, είναι η ταξιδιωτική εμπειρία που θα τους προσφέρει, σε πολλά επίπεδα.

Οι FIT συνήθως είναι άτομα με εισόδημα πάνω από τον μέσο όρο, υψηλού μορφωτικού επιπέδου, με οικολογικές ευαισθησίες και δεν εντάσσονται σε μια μόνο ηλικιακή κατηγορία. Μπορεί να είναι Millennial’s, Generation X ή ακόμα και Baby boomers. Επίσης, είναι άτομα με υψηλές απαιτήσεις,  όσον αφορά την ποιότητα των υπηρεσιών, μιας και η επιθυμία τους είναι να ταξιδέψουν εκτός του μαζικού τουρισμού με σκοπό να εξερευνήσουν τον προορισμό με τους δικούς τους ρυθμούς, να απολαύσουν την γαστρονομία, την αρχιτεκτονική ενός τόπου, την ιστορία και τον πολιτισμό του.

 

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Social Media Strategist & Communication Manager.
Prev Best in Rhodes: Μια ανοικτή πρωτοβουλία για τα καλύτερα της Ρόδου, της Κατερίνας Σταματελοπούλου
Next Facebook: Περισσότερος έλεγχος των προσωπικών δεδομένων

Leave a comment

Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.