Facebook και Instagram χωρίς like? Της Κατερίνας Σταματελοπούλου

Φαίνεται ότι ήρθε η μετά-like εποχή στα social media! Η αρχή έγινε από το instagram όπου στα μέσα Απριλίου ανακοινώθηκε η δοκιμαστική απόκρυψη των likes, σε ποστ χρηστών σε χώρες όπως o Καναδάς, η Ιρλανδία, η Ιταλία, η Βραζιλία, η Ιαπωνία και έπεται συνέχεια. Ακολούθησε τον Σεπτέμβριο ανακοίνωση του Facebook, ότι έχει αρχίσει επίσημα να «κρύβει» τον αριθμό των likes σε ποστ χρηστών ξεκινώντας από την Αυστραλία. Ο χρήστης θα μπορεί να δει τον αριθμό των likes στα post του αλλά θα είναι κρυμμένα από όλους τους άλλους.

Τέρμα λοιπόν οι «μετρήσεις ματαιοδοξίας» και βέβαια θα υπάρξει αλλαγή στον τρόπο διαχείρισης και μάρκετινγκ των brand, στα social media! Σύμφωνα με όλες τις μελέτες οι χρήστες αγαπούν και αλληλεπιδρούν περισσότερο με τα βίντεο και όπως φαίνεται τόσο το facebook όσο και το instagram θέλουν να επικεντρωθούν στην απήχηση και αλληλεπίδραση των χρηστών μέσω του video content.

Αυτό σημαίνει ότι οι στατικές εικόνες και φώτο περνούν σιγά σιγά στο παρασκήνιο και τόσο οι influencers όσο και οι marketers θα πρέπει να επενδύσουν στο ποιοτικό περιεχόμενο μέσω βίντεο, στην ποιοτική αλληλεπίδραση και βέβαια στην απόδοση επένδυσης των διαφημιζόμενων και όχι απλά στο μέτρημα των likes!

 

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Social Media Strategist, Communication Manager, Managing Director στην εταιρία Nettings
Prev Πώς η ΕΕ καταπολεμά την κλιματική αλλαγή
Next Social Commerce: η επόμενη τάση των αγορών, της Κατερίνας Σταματελοπούλου

Leave a comment

Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.