digital era

Digital Era

Η ζωή μας στην ψηφιακή εποχή

To ThinkBiz ερευνά τις Ελληνικές Startups

Το ThinkBiz είναι μια φοιτητική ομάδα επιχειρηματικότητας με βάση το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Δημιουργήθηκε από άτομα που είχαν ως κοινή βάση την επιχειρηματικότητα, άτομα που είχαν και έχουν ιδέες, πέτυχαν ή απέτυχαν σε μία επιχειρηματική προσπάθεια και πάνω από όλα είχαν εμπειρίες που θέλησαν να μοιραστούν. Αφορμή αποτέλεσε η διάθεση για ανταλλαγή γνώσης και αλληλοϋποστήριξη. Πρόκειται για μια ομάδα με «δημιουργική συμπεριφορά» ενεργών φοιτητών που θέλουν μια κοινότητα με δράση. Εστιάζοντας στη συνεργατική προσπάθεια, το ThinkBiz στοχεύει να “αγκαλιάσει” την […]

περισσότερα...

Γίνε dopios στον τόπο σου!

Σε όσους αρέσουν τα ταξίδια με άποψη, η καινούργια πλατφόρμα dopios.com θα τους ενθουσιάσει. Βασίζεται στην ιδέα της ξενάγησης από έναν ντόπιο που θα αναλάβει να γνωρίσει στον επισκέπτη τις ιδιαίτερες ομορφιές του τόπου του, που δεν τις βρίσκεις εύκολα στους τουριστικούς οδηγούς. Ξεκινώντας από την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, στόχος είναι όλη η Ελλάδα να έχει ντόπιους που θα προσφέρουν μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, από τα μέρη τους. Tο dopios.com ξεκλειδώνει και τα πανέμορφα νησιά του Αιγαίου! Με μια απλή […]

περισσότερα...

Σε έναν κόσμο ιπτάμενων αυτοκινήτων

Μετά το ιπτάμενο αυτοκίνητο που έχει ήδη σχεδιάσει η αμερικανική εταιρεία Terrafugia και απευθύνεται σε πιλότους, τώρα παρουσιάζει ένα νέο υβριδικό μοντέλο το οποίο προβλέπεται να ανοίξει τον δρόμο για το ευρύ κοινό, στην χρήση της «ιπτάμενης οδήγησης». Το μοντέλο που θα ονομάζεται TFX προορίζεται για μακρινές απόστασεις συνδυάζοντας την οδική και την αεροπορική μετακοίνηση. Θα μπορεί να διανύσει στον αέρα έως και 800 χιλιόμετρα αναπτύσσοντας ταχύτητα 321 χλμ/ώρα. Από την στιγμή που θα απογειωθεί, το ιπτάμενο αυτοκίνητο μπορεί να […]

περισσότερα...

Οι μαμάδες λατρεύουν τα smartphones

Γνωρίζατε ότι μια στις τρεις μητέρες στις ΗΠΑ έχει ένα smartphone; Ίσως αυτό δεν θα έπρεπε να αποτελεί έκπληξη, μιας και ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας και οι μαμάδες αποτελούν ένα μεγάλο μέρος της ψηφιακής κατανάλωσης, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού εμπορίου και της χρήσης των κινητών τηλεφώνων. Έτσι και αλλιώς οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν το 85% του συνόλου των αγορών των καταναλωτών και τους είναι πλέον πολύ εύκολο, να κάνουν αγορές on-line. Άλλωστε έτσι, γλυτώνουν τον συνωστισμό και από την άνεση του […]

περισσότερα...