digital era

Digital Era

Η ζωή μας στην ψηφιακή εποχή
Γιατί η εταιρία Lush έφυγε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Γιατί η εταιρία Lush έφυγε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν σημαντικό κανάλι προβολής και προώθησης για τις εταιρίες καθώς και μέρος της στρατηγικής πωλήσεων. Γιαυτό η ανακοίνωση της εταιρίας Lush ότι κλείνει όλους τους λογαριασμούς της εταιρίας στα social media ήταν είδηση που ξάφνιασε. Και μάλιστα η ανακοίνωση έγινε την ημέρα της Black Friday μια κατεξοχήν ημέρα υψηλών πωλήσεων. Ειδικά αν λάβουμε υπόψιν ότι οι λογαριασμοί της στο Facebook και στο Instagram έχουν 10,6 εκατομμύρια ακολούθους. Υπολογίζεται ότι αυτή η απόφαση θα στοιχίσει στην εταιρία […]

περισσότερα...
Το Twitter λανσάρει εμπειρίες αγορών με live streaming, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Το Twitter λανσάρει εμπειρίες αγορών με live streaming

Εμπειρίες αγορών μέσω live streaming λανσάρει το Twitter με το πολυκατάστημα Walmart να κάνει την αρχή. Ήδη έχει προγραμματιστεί μια εβδομάδα live αγορών, μαζί με γνωστό σούπερ σταρ. Και καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι στα πάνω του με νέες στρατηγικές προώθησης πωλήσεων και πρωταγωνιστές τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, τόσο το Twitter αλλά και το YouTube, το Instagram και το Pinterest υιοθετούν την τάση των live streaming αγορών.  Πρόκειται για μια δυνατότητα που βασίζεται στη μεγιστοποίηση της δραστηριότητας του ηλεκτρονικού […]

περισσότερα...
Η γενιά των Z αναπτύσσεται δυναμικά και στο LinkedIn, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Η γενιά των Z αναπτύσσεται δυναμικά και στο LinkedIn

Η γενιά των Z  είναι η πρώτη γενιά που γνωρίζει τον ψηφιακό κόσμο από την γέννηση του και ειδικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενώ σύμφωνα με το LinkedIn είναι το πλέον αναπτυσσόμενο κοινό του. Εκτός από Gen Z, λέγονται και “Zoomers” και είναι άτομα που βρίσκονται στην ηλικία  9 έως 24 ετών. Τα μέλη του Gen Z εντάσσονται στο LinkedIn αμέσως μετά την αποφοίτησή τους από το γυμνάσιο. Ενώ περισσότεροι από 78 εκατομμύρια παγκόσμιοι επαγγελματίες του Gen Z είναι μέλη […]

περισσότερα...
Το πρώτο 5G ασθενοφόρο στην Ελλάδα, παρουσίασε η COSMOTE

Το πρώτο 5G ασθενοφόρο στην Ελλάδα, παρουσίασε η COSMOTE

Ασθενοφόρο με τη χρήση της τεχνολογίας 5G παρουσίασε η COSMOTE σε ένα Use case απομακρυσμένης εξέτασης ασθενή, μέσω COSMOTE 5G. Παρουσίαση των δυνατοτήτων του 5G στην ακαδημαϊκή κοινότητα στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Το πρώτο 5G ασθενοφόρο στην Ελλάδα, παρουσίασε η COSMOTE σε συνεργασία με το ΕΚΑΒ και την Ericsson. Πρόκειται για  εφαρμογή που έδειξε στην πράξη τον τρόπο με τον οποίο τα δίκτυα πέμπτης γενιάς θα συμβάλλουν στη ραγδαία εξέλιξη της ιατρικής. Αλλά και την αναβάθμιση των υπηρεσιών Υγείας. Η εφαρμογή […]

περισσότερα...
Work From Greece: Πως η τηλεργασία γίνεται εμπειρία ζωής- ψηφιακοί νομάδες

Work From Greece: Πως η τηλεργασία γίνεται εμπειρία ζωής- Ψηφιακοί νομάδες

Οι ψηφιακοί νομάδες έχουν γίνει το μήλο της έριδος για όλες τις χώρες. Και μάλιστα εκπονούν ειδικές καμπάνιες προσέλκυσης αυτών των εργαζόμενων. Στην Ελλάδα καμπάνια προσέλκυσης των ψηφιακών νομάδων ανακοίνωσε η Marketing Greece με την πρωτοβουλία Work From Greece. Το project θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με τον μεγάλο χορηγό Cosmote και τους Χορηγούς Aegean και Eurobank. Ενώ τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού και του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Στόχος να προσκαλέσει το κοινό να μετατρέψει τη ζωή στο γραφείο σε […]

περισσότερα...