digital era

Digital Era

Η ζωή μας στην ψηφιακή εποχή
Vodafone: το νέο μήνυμα που εκφράζει τη βιώσιμη ψηφιακή κοινωνία

Vodafone: το νέο μήνυμα που εκφράζει τη βιώσιμη ψηφιακή κοινωνία

Η βιώσιμη ψηφιακή κοινωνία με επίκεντρο τον άνθρωπο είναι το μήνυμα της Vodafone στη νέα διαφημιστική της καμπάνια. Μέσα από την ιστορία ενός κοριτσιού με το μήνυμα «Together We Can», παρουσιάζονται επίκαιρες ερωτήσεις για τον κόσμο που την περιβάλλει. Για την Vodafone, η τεχνολογία αποτελεί κινητήριο μοχλό στην βελτίωση της ζωής των ανθρώπων, που τη χρησιμοποιούν και μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Γιατί η τεχνολογία έχει αξία μόνο όταν έχει στο επίκεντρο τον άνθρωπο σε μια βιώσιμη ψηφιακή κοινωνία. Η […]

περισσότερα...
YouTube: Τι είναι τα κάθετα βίντεο και νέα εργαλεία

YouTube: Τι είναι τα κάθετα βίντεο και νέα εργαλεία

Τα κάθετα βίντεο και τα shorts video στο YouTube παρουσιάστηκαν τον Σεπτέμβριο του 2020 στην Ινδία. Μια νέα δυνατότητα της εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης προφανώς εμπνευσμένη από το TikTok. Μετά την επιτυχία που είχε η μορφή αυτή στην Ινδία, με πάνω από 6,5 δισεκατομμύρια προβολές καθημερινά, την σκυτάλη παίρνουν οι δημιουργοί στις ΗΠΑ. Το YouTube επεκτείνει την έκδοση beta του Shorts στις ΗΠΑ με νέα εργαλεία επεξεργασίας στην εφαρμογή για κάθετα βίντεο 15 δευτερολέπτων. Από τεχνικής άποψης, κάθε κάθετο βίντεο διάρκειας […]

περισσότερα...
Γιατί έχουμε βαρεθεί τις βιντεοκλήσεις και τις τηλεδιασκέψεις- zoom κόπωση

Γιατί έχουμε βαρεθεί τις βιντεοκλήσεις και τις τηλεδιασκέψεις- zoom κόπωση

Η zoom κόπωση είναι εδώ και συνοδεύει την πανδημική κόπωση μετά από ένα χρόνο περιοριστικών μέτρων. Στην αρχή της πανδημίας οι βιντεοκλήσεις ήταν το μέσο επικοινωνίας αλλά και χαλάρωσης από το lockdown. Ανακαλύψαμε τα virtual background και τον τρόπο ντυσίματος σε μια τηλεδιάσκεψη μέσω zoom, και όλα έμοιαζαν κάπως ωραία. Κάπως έτσι, οι τηλεδιασκέψεις έγιναν το απόλυτο trend της καραντίνας με κάθε είδους virtual events για οποιοδήποτε θέμα. Σε ένα άρθρο του περιοδικού Technology Mind and Behavior, αναλύεται ακαδημαϊκή θεωρία […]

περισσότερα...
Πως η έξυπνη ευεξία είναι η νέα παγκόσμια ιδέα- έρευνα του Facebook, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Πως η έξυπνη ευεξία είναι η νέα παγκόσμια ιδέα- έρευνα του Facebook

Η έξυπνη ευεξία είναι το θέμα έρευνας με επίκεντρο τις αλλαγές συμπεριφοράς των ανθρώπων λόγω της πανδημίας. Η επιβάρυνση της ψυχολογικής υγείας των ανθρώπων τους έκανε να υιοθετήσουν νέες συμπεριφορές.   Όλη αυτή η πίεση οδήγησε τους ανθρώπους να εργάζονται διαφορετικά σε συνθήκες εργασίας εξ αποστάσεως. Ενώ, επιδείνωσε την ανασφάλεια και την κοινωνικοποίηση θέτοντας νέους κανόνες. Χαρακτηριστικά 55%  των Αμερικανών δήλωσαν ότι η πανδημία επηρέασε την ψυχική τους υγεία. Και 47%  των Βρετανών ότι αυξήθηκαν τα επίπεδα του άγχους. Αυτό […]

περισσότερα...
Γιατί το Instagram Live είναι το μέσο για να χτίσετε πιστούς ακολούθους

Γιατί το Instagram Live είναι το μέσο για να χτίσετε πιστούς ακολούθους

Οι πιστοί ακόλουθοι στο instagram είναι ο στόχος για κάθε brand που θέλει να έχει αποτελεσματική παρουσία στην πλατφόρμα. Και αυτό γιατί προσφέρει μια άμεση σύνδεση με τους ακολούθους και εδραίωση της επωνυμίας. Τι καλύτερο από το να μπορείς να συνδεθείς live και να έχεις την ευκαιρία να αλληλεπιδράσεις με το κοινό σου. Τα στοιχεία είναι αδιάψευστα για το πώς το instagram live μπορεί να χτίσει σχέση εμπιστοσύνης και δημιουργία αφοσίωσης. Ενώ είναι και αποτελεσματικός τρόπος για έχετε πιστούς ακολούθους […]

περισσότερα...