Διάσημες εταιρείες της μόδας ανακαλύπτουν την τεχνολογία

Δημοσιεύθηκε

Περιμένοντας την εβδομάδα μόδας του Λονδίνου οι fashionistas δεν έχουν μόνο το βλέμμα τους στραμμένο στην πασαρέλα και στα μοντέλα αλλά πολύ περισσότερο στα παρασκήνια των εταιριών και στις κινήσεις που γίνονται όσον αφορά την εξέλιξη της μόδας σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογίες. Από την εμπειρία του καταναλωτή μέσα στο κατάστημα έως την χρήση των κοινωνικών δικτύων και των online shop, οι εταιρείες προσπαθούν να προσαρμοστούν ανάμεσα στην φυσική και την ψηφιακή παρουσία. Κάποιες βέβαια, έχουν ήδη κάνει μερικά βήματα παραπάνω προς αυτή την κατεύθυνση.

flust.gr-4d_ralph_lauren

Το 2010 στη Νέα Υόρκη ο Ralph Lauren ήταν ο πρώτος που καινοτόμησε και άλλαξε τον τρόπο που γίνονταν έως τότε οι επιδείξεις μόδας χρησιμοποιώντας 4D εμπειρία με ψηφιακή τεχνολογία φωτός και ήχου, ολογράμματα μοντέλων και πολλά άλλα δημιουργώντας την επίδειξη μόδας του μέλλοντος.

flust.gr-μόδα

Στις ΗΠΑ, η Victoria Secret ηγείται των εξελίξεων στην μόδα με σημαντικές καινοτομίες όπως την δημιουργία Omni-channel όπου οι πωλητές λιανικής όχι μόνο έχουν βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, εφαρμογές για τα κινητά με αποτελεσματικές πωλήσεις, αλλά έχουν επίσης την δυνατότητα οι πελάτες να αλληλεπιδρούν με το εμπορικό σήμα. Επίσης, πλέον, στην πασαρέλα οι θεατές έχουν την δυνατότητα να απολαύσουν την εμπειρία του 3D-printed runway look.

 

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα