Από τις πόζες στο κόκκινο χαλί στο σαλόνι του σταρ

Δημοσιεύθηκε

Εδώ και χρόνια οι λαμπερές πρεμιέρες των βραβείων μόδας ή του κινηματογράφου και της τηλεόρασης,  ξεκινούσαν με πόζες στο κόκκινο χαλί.

Πάρτι, βραβεία, πρεμιέρες και κόκκινα χαλιά ήταν για χρόνια ένα είδος ψυχαγωγίας αλλά και πηγή δισεκατομμυρίων δολαρίων για τις επιχειρήσεις της βιομηχανίας της μόδας.

Πλέον, με την πανδημία όλο αυτό το σκηνικό άλλαξε. Οι λαμπερές κατάμεστες από κόσμο αίθουσες, οι φωτογραφίες των σελέμπριτι και των διασημοτήτων στο κόκκινο χαλί, ανήκουν στο παρελθόν.

Στο Χόλυγουντ, οι αλλαγές που προέκυψαν από την πανδημία του Covid-19 είχαν σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο παραγωγής των ταινιών και την προβολή τους. Φεστιβάλ ακυρώθηκαν και σημαντικές εκδηλώσεις όπως τα Emmys και τα MTV Music Awards έγιναν μέσω live streaming και virtual events. Τα σαλόνια των stars μετατράπηκαν σε σκηνικά βράβευσης και τα βραβεία αποστέλλονταν με courier.

Αναμφισβήτητα η μόδα είναι από τις βιομηχανίες που επλήγησαν σημαντικά και προσπαθούν να προσαρμοστούν σε νέες συνθήκες προβολής και προώθησης των brands. Το είδαμε και στις εβδομάδες μόδας όπου πολλοί σχεδιαστές βρήκαν καινοτόμους τρόπους για να παρουσιάσουν τις νέες κολεξιόν τους. Το διαδίκτυο προσφέρει πολλές νέες ευκαιρίες και οι διάσημοι ήδη φαίνεται να έχουν προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες, με ευφάνταστο τρόπο. Ακόμα και αν οι μεγάλες εκδηλώσεις επιστρέψουν στους φυσικούς τους χώρους τα virtual events θα είναι η πιο αξιοποιήσιμη μορφή προώθησης και προβολής μεγάλων brands στο κοινό τους.

 

 

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα