Ο επικεφαλής του instagram Adam Mosseri, εδώ και αρκετό καιρό με δηλώσεις του προέτρεπε τους δημιουργούς περιεχομένου να σταματήσουν να ανησυχούν για τον αριθμό των ακολούθων τους και να εστιάσουν περισσότερο στην απήχηση.
Σύμφωνα με τον Mosseri, η απήχηση (reach) είναι αυτό που πραγματικά χρειάζεται κάθε δημιουργός για να επιτύχει.
Το Instagram ανακοίνωσε μεγάλες αλλαγές στον τρόπο ανάλυσης των στατιστικών με τις “Προβολές” να είναι πλέον η κύρια μέτρηση για όλα τα είδη περιεχομένου.
Το Instagram ενημερώνει τα αναλυτικά του στοιχεία ως εξής:
- Τα Reels Plays επαναπροσδιορίζονται σε “Προβολές”
- Οι “Προβολές” γίνονται η κύρια μέτρηση για φωτογραφίες, καρουζέλ και ιστορίες:
- Αλλαγές στο Insights: Το Instagram προσθέτει ένα εικονίδιο “Προβολές” που αντικαθιστά τις μετρήσεις “Αναπαραγωγή”, “Λογαριασμοί που επιτεύχθηκε”, “Λογαριασμοί αφοσιωμένοι”, “Αλληλεπιδράσεις” και “Χρόνος παρακολούθησης”.
Γιατί έκανε αυτές τις αλλαγές το Instagram
Η αλλαγή αυτή έρχεται καθώς το Instagram προσπαθεί να μετατοπίσει την εστίαση από τον αριθμό των ακολούθων στις προβολές και την απήχηση.
Σήμερα, η κύρια ροή του Instagram γεμίζει σε μεγάλο βαθμό από περιεχόμενο που προέρχεται από προφίλ που δεν ακολουθείτε, αλλά οι αλγόριθμοι της IG πιστεύουν ότι μπορεί να σας αρέσει.
Ενώ, περισσότερο από το 50% των αναρτήσεων που βλέπετε στη ροή IG σας είναι πλέον διοχετευμένες από τις προτάσεις AI της Meta, και όχι από προφίλ που έχετε επιλέξει.
Έτσι η εστίαση στη δημιουργία περιεχομένου που έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει περισσότερες προβολές και αλληλεπιδράσεις είναι πλέον πιο σημαντική από ποτέ.
Οι παραδοσιακοί δείκτες επιτυχίας, όπως οι ακόλουθοι και τα likes, δεν έχουν πλέον την ίδια βαρύτητα.
Αυτό σημαίνει ότι το instagram θα προωθεί περιεχόμενο που είναι ελκυστικό, σχετικό και έχει τη δυνατότητα να γίνει viral.
Με τις αλλαγές αυτές η εστίαση μετατοπίζεται στις προβολές και την απήχηση (reach) με τους χρήστες και τους δημιουργούς περιεχομένου να καλούνται να αναπροσαρμόσουν τις στρατηγικές τους. Ενώ ο αριθμός των ακολούθων παύει να είναι το άγιο δισκοπότηρο και η βασική μέτρηση επιτυχίας ενός λογαριασμού.