Το instagram, τα hashtags και τα brand

Με την απήχηση του να έχει αυξητική πορεία με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες και πεντακόσια εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά,  το instagram είναι αυτή τη στιγμή το κοινωνικό δίκτυο που τα brand προσπαθούν να προβληθούν και να προωθήσουν υπηρεσίες και προϊόντα. Η μεγαλύτερη διαφορά του από το facebook είναι ότι στο instagram οι χρήστες μοιράζονται φωτογραφικό υλικό και βίντεο αντλώντας απήχηση από την αποτελεσματική χρήση των hashtags.

Φτάνει μια καλή φωτογραφία ή ένα δυναμικό βίντεο για να φέρει απήχηση ανάμεσα σε εκατομμύρια χρήστες; Μην ξεχνάμε ότι στόχος είναι η έμπνευση μέσα από το ποιοτικό περιεχόμενο γιατί και στο instagram content is the king!

Και σε αυτό το σημείο ξαναγυρνάμε στην σημασία των hashtags! Γιατί όσο φωτογραφικό υλικό και αν ανεβάζει μια επιχείρηση στον λογαριασμό της στο instagram αν δεν συνοδεύεται από τα κατάλληλα hashtags που θα της αποφέρουν απήχηση δεν θα καταφέρει να φτάσει ποτέ στο target group που επιθυμεί.

Στην εποχή όπου η φωτογραφία και το βίντεο είναι κάτι παραπάνω από 1000 λέξεις τα hashtags στο instagram είναι το απόλυτο marketing για κάθε επιχείρηση!

 

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Social Media Strategist, Communication Manager, Event Manager και Managing Director στην εταιρία Nettings
Prev Gadgets που ήρθαν για να αλλάξουν την καθημερινότητα μας
Next Ένας κόσμος σε ένα ντοκιμαντέρ, που γυρίστηκε σε τρεις ηπείρους

Leave a comment

Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.