Το μελεκούνι της Ρόδου σε energy snack

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι Ροδίτικος γάμος ή βάφτιση χωρίς μελεκούνι δεν γίνεται. Ένα από τα πιο παραδοσιακά γλυκά στο νησί που οι ρίζες του χάνονται στην αρχαιότητα, μιας και τα συστατικά του το μέλι και το σουσάμι ήταν βασικά συστατικά της διατροφής των αρχαίων Ελλήνων. Το όνομα Μελεκούνι είναι αρχαίο Ελληνικό και προέρχεται από το μέλι και το κουνί (-κούνα) όπως λέγεται ο σπόρος στη Ρόδο από την αρχαία Ελληνική ονομασία του σπόρου: κόκκων (του κόκκωνος). Το μελεκούνι είναι ένα υγιεινό γλύκισμα και ξεχωρίζει για την υπέροχη γεύση και την υψηλή διατροφική του αξία. Χρησιμοποιείται μυρωδάτο θυμαρίσιο μέλι που παράγεται από τα νησιά της Δωδεκανήσου, φυσικό σουσάμι, προστίθενται ολόκληρα αμύγδαλα, ξυσμένο πορτοκάλι – περγαμόντο και διάφορα μπαχαρικά ανάλογα με την περιοχή. Το μελεκούνι κόβεται σε σχήμα ρόμβου, είναι μαλακό και ελευθερώνει όλα τα αρώματα του τη στιγμή που το γεύεσαι. Είναι διαφορετικό από τα κοινά παστέλια και αυτό οφείλεται στα συστατικά του και στον τρόπο παρασκευής του.
Η Μελισσοκομική Δωδεκανήσου προσάρμοσε το Μελεκούνι στη νέα εποχή δημιουργώντας το καλύτερο Μελεκούνι «energy snack».
Και όπως διαβάζουμε στο  www.mel.gr το site της εταιρίας,το μελεκούνι σε σύγκριση με τρόφιμα τύπου ¨snack¨(με ίσες θερμίδες) όπως σοκολάτες, ντόνατς, μπισκότα, κρουασάν κ.α. έχει μακράν την υψηλότερη διατροφική αξία και προσφέρει εξαιρετικά θρεπτικά στοιχεία τα οποία είναι απαραίτητα στον άνθρωπο.
Μελέτες έχουν δείξει ότι το μελεκούνι έχει ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία και συμβάλλει στη μακροζωία.
Αυτό οφείλεται στα δύο κυριότερα συστατικά του το αναποφλοίωτο σησάμι και το μέλι.
Η Μελισσοκομική Δωδεκανήσου δραστηριοποιείται στην παραγωγή προϊόντων όπως είναι το θυμαρίσιο μέλι, το μελεκούνι και τα καλλυντικά. Διαθέτει το μοναδικό στην Ελλάδα Μουσείο Φυσικής Ιστορίας της Μέλισσας.

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), και Marketing and Communication Management. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Social Media Strategist και Managing Director στην εταιρία Nettings Destination Management Company
Prev Ο Έλληνας που δραπέτευσε από την κρίση, του Βαγγέλη Γεωργίου
Next Κι όμως... προσπαθούν, της Κατερίνας Κάσδαγλη*

Leave a comment

Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.