τέχνη

τέχνη

η ανθρώπινη έκφραση στα καλύτερά της

Tully, του Πάνου Λιάκου

Έχει κότσια αυτή η Σαρλίζ. Και σε κάθε περίπτωση ακομπλεξάριστη και με όρεξη για εκείνο που λέμε τέχνη της υποκριτικής. Είναι από εκείνες που όχι μόνο δέχονται να τσαλακώσουν το είδωλό τους για χάρη του ρόλου αλλά το επιδιώκουν κιόλας.   Ας μην ξεχνάμε ότι το Όσκαρ της η Σαρλίζ το κέρδισε το 2004 με την ερμηνεία της στην ταινία Monster- όπου είχε εξωτερικώς και εσωτερικώς μετατραπεί σε ένα τέρας. Ο διευθυντής φωτογραφίας εκείνης της ταινίας, Steven Bernstein, μου έλεγε […]

περισσότερα...

Προορισμός η Αστυπάλαια για την ταξιδιωτική εμπειρία astypalea passion

Η Αστυπάλαια, η πεταλούδα του Αιγαίου όπως πολλοί την χαρακτηρίζουν, έχει την δική της ιδιαίτερη ενέργεια και κουλτούρα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο κάτι από Κυκλάδες και κάτι από Δωδεκάνησα. Το γεγονός ότι είναι από τα νησιά που δεν «πετάγεσαι» στα γρήγορα, την κάνει ακόμα πιο ξεχωριστή και έτοιμη να δεχτεί όσους θέλουν να ζήσουν μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία πλούσια σε τοπικές γεύσεις και διαφορετικές πολιτιστικές διαδρομές. Μια ιδιαίτερη πρωτομαγιά θέλουν να προσφέρουν οι επαγγελματίες του νησιού στους ταξιδιώτες που […]

περισσότερα...

Η προσβολή, του Πάνου Λιάκου

Βρισκόμαστε μετά το τριήμερο του Πάσχα, εδώ και μερικές εβδομάδες τα πράγματα είναι ανησυχητικά ως προς τα εισιτήρια που κόβονται στις ελληνικές αίθουσες και όλοι αναρωτιόμαστε πού θα φθάσει η κατρακύλα- με το καλοκαίρι να είναι κιόλας προ των πυλών και με τα ταμεία να ψυχανεμιζόμαστε ότι μια ανάσα θα πάρουν αυστηρώς και μόνο από ταινίες όπως το επερχόμενο Avengers.   Κι όμως, όλο και βγαίνουν πραγματικά ενδιαφέρουσες ταινίες. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα για αυτή την εβδομάδα είναι το δικαστικό δράμα από […]

περισσότερα...

Ready Player One, του Πάνου Λιάκου

Δεύτερη ταινία του Στίβεν Σπίλμπεργκ που βλέπουμε μέσα στο 2018, το Ready Player One κινείται σε διαφορετική κατεύθυνση από το περισσότερο πολιτικό The Post. Ο αγαπημένος παραμυθάς του Χόλυγουντ επιστρέφει στο είδος της επιστημονικής φαντασίας- μέσα από το οποίο καθιερώθηκε στη συνείδηση των κινηματογραφόφιλων- προσπαθώντας βέβαια αυτή τη φορά να προσεγγίσει το ύφος του σύγχρονου blockbuster. Εάν ανατρέξετε σε οποιαδήποτε Ιστορία του Κινηματογράφου θα διαπιστώσετε ότι ο όρος blockbuster πήρε την πλήρη του διάσταση το 1975 όταν χρησιμοποιήθηκε για να […]

περισσότερα...

Δεν ήσουν ποτέ εδώ, του Πάνου Λιάκου

Η καινούρια ταινία της Λιν Ράμσεϊ που το 2011 είχε συγκινήσει με το Πρέπει να μιλήσουμε για τον Κέβιν και είχε οδηγήσει την Τίλντα Σουίντον σε μια από τις καλύτερες ερμηνείες της καριέρας της.   Στο Δεν ήσουν ποτέ εδώ, η σκωτσέζα σεναριογράφος- σκηνοθέτις επιλέγει για πρωταγωνιστή έναν από τους κορυφαίους ηθοποιούς της γενιάς του και αγαπημένο όσων ασχολούνται με το σινεμά και την τέχνη της υποκριτικής, τον Χοακίν Φίνιξ. Είναι από εκείνους που οι νεότεροι περιμένουν πώς και πώς […]

περισσότερα...
Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.