Στο Ολύμπικο της Ρώμης η πιο έξυπνη φάρσα της Heineken

Είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι άντρες είναι ποδοσφαιρόφιλοι και απολαμβάνουν τις βραδιές Champion Leaque όπου συνήθως οι αντροπαρέες θεωρούν τις καλύτερες βραδιές!Μια παρέα φίλων από τη Ρώμη, συνήθιζαν να βλέπουν τους αγώνες του Champion Leaque σε συγκεκριμένο σπίτι όλοι μαζί, κάτι σαν παράδοση. Τι γίνεται όμως όταν αυτή η παράδοση σπάει live μπροστά σε 50.000 θεατές στο Ολύμπικο της Ρώμης στο παιχνίδι Ρόμα-Ρεάλ Μαδρίτης; Μια πολύ έξυπνη κίνηση marketing από την εταιρία Heineken χορηγό του Champions Leaque.

Published by

editor

Με τη σημασία στο περιεχόμενο και την χρήσιμη πληροφορία, το flust.gr ασχολείται με ό,τι μπορεί να εμπνεύσει και να αλληλεπιδράσει με τους χρήστες που το επιλέγουν. Μέσα από ένα ευρύ φάσμα θεμάτων της καθημερινότητας από όλο τον κόσμο, με θετική διάθεση, σκοπός μας είναι η έμπνευση όπως επίσης και η προβολή της νέας ελληνικής επιχειρηματικότητας.
Prev Από τη Μαδρίτη στο Παρίσι: η εξελισσόμενη απειλή της τρομοκρατίας
Next Ζάπινγκ στην ολομέλεια του Μαρτίου 2016: οι συζητήσεις ΕΕ-Τουρκίας για το προσφυγικό, η φιλόδοξη κοινωνική ατζέντα της Ευρώπης

Leave a comment

Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.