Μετά την κατάκτηση της Αμερικής και της Ευρώπης το facebook επικεντρώνεται περισσότερο στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Αφρική, η Μέση Ανατολή και η Ινδία. Τον Απρίλιο το Facebook ανακοίνωσε ότι είχε 100 εκατομμύρια χρήστες στην Ινδία. Ταυτόχρονα αναπτύσσει και το διαφημιστικό του τμήμα σε αυτές τις περιοχές, προσφέροντας ειδικές μονάδες διαφήμισης που είναι προσαρμοσμένες στους διαφορετικούς τρόπους επικοινωνίας των ανθρώπων.
Η Nicola Mendelsohn, Αντιπρόεδρος του Facebook για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, υποστήριξε στο time πώς οι ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής διαφέρουν από πολιτισμό σε πολιτισμό αλλά προτεραιότητα του κοινωνικού δικτύου είναι ο χρήστης να γνωρίζει και να έχει τον απόλυτο έλεγχο των δεδομένων που τον αφορούν. Με τα δύο τρίτα του κόσμου να έχουν πρόσβαση στο Facebook μέσω τηλεφώνου αυτό που προσπαθεί η εταιρία είναι να κάνει τον κόσμο πιο ανοικτό και συνδεδεμένο έτσι ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να μοιράζονται περισσότερα. Αλλά και οι διαφημίσεις προσεγγίζονται με διαφορετικό τρόπο σε μια περιοχή όπου οι εταιρίες και τα γνωστά brand αποτελούν κάτι πρωτόγνωρο για τους χρήστες του facebook. H Mendelson σχολίασε ότι οι άνθρωποι στην Αφρική μοιράζονται τις διαφημίσεις που βλέπουν με άλλους ανθρώπους γιατί τους κάνουν εντύπωση και είναι νέες πληροφορίες.