Πώς πρέπει να είναι η πρώτη ώρα στο γραφείο

Η πρώτη ώρα στη δουλειά δίνει τον τόνο της ημέρας, πιστεύουν οι ειδικοί, γιατί αν καταφέρουμε να οργανώσουμε το χάος που επικρατεί συνήθως στο γραφείο το πρωί, η μέρα θα εξελιχθεί σε πολύ παραγωγική και θα μας ικανοποιήσει. Αυτό το ξέρουν κάποιες γυναίκες, που έχουν καταφέρει σημαντικά πράγματα, και μας λένε τι κάνουν την πρώτη ώρα που φτάνουν στη δουλειά τους.

Jessica Alba: Η γνωστή ηθοποιός είναι επίσης και ιδρύτρια της Honest Company έχοντας αναλάβει όλο το συντονισμό της εταιρίας. Ξεκινάει την ημέρα της αφού τα παιδιά της πάνε σχολείο έχοντας ήδη πολλές προγραμματισμένες συναντήσεις. Όπως λέει, το σημαντικότερο για να πάει καλά η μέρα είναι η ρύθμιση της Νο 1 προτεραιότητας! Ρωτήστε τον εαυτό σας ποιο είναι το σημαντικότερο πράγμα που πρέπει να γίνει αμέσως και απολαύστε μια αποτελεσματική μέρα στη δουλειά!

Lauren Conrad, σχεδιάστρια και επιχειρηματίας: Οι μεγάλοι ηγέτες ξέρουν ότι η επιχείρηση δεν είναι μόνο για την τήρηση των προθεσμιών αλλά και για την οικοδόμηση των σχέσεων. Η Lauren Conrad, πιστεύει ότι μια δημιουργική μέρα ξεκινάει με μια καλή συζήτηση με τους συνεργάτες αλλά και με καλούς φίλους κατά τη διάρκεια της ημέρας. Σύμφωνα με έρευνες, η εργασία με στενούς φίλους αυξάνει την ικανοποίηση κατά 50% αλλά δημιουργεί και 7 φορές περισσότερη ενέργεια!

Marissa Mayer, CEO της Yahoo: Η πιο συνηθισμένη της μέρα ξεκινάει με 800 αδιάβαστα μηνύματα. Για εκείνην, η πρώτη ώρα στη δουλειά είναι καθοριστικής σημασίας μιας και προσπαθεί να θέσει τις προτεραιότητες της για την υπόλοιπη μέρα, γιαυτό, δημιουργεί μια λίστα με τα σημαντικότερα πράγματα της ημέρας. Είναι ευτυχισμένη όταν στο τέλος της ημέρας έχει καταφέρει να κάνει τα πράγματα της λίστας της. Στη λίστα προτεραιοτήτων της υπάρχουν τρεις κατηγορίες, η πρώτη με τα σημαντικότερα θέματα, η δεύτερη με μικρότερες εργασίες και η τρίτη με τα πράγματα που πρέπει να κάνει με την ομάδα της.

 

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Brand & Communications Strategist.
Prev Πηγές πρόσληψης πρωτεΐνης για χορτοφάγους! της Ευαγγελίας Ζευκιλή
Next Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και το παράδειγμα της Ισλανδίας