Πως θα πάμε διακοπές όμορφες και fit, της Γιούλης Ματσαμά

Το καλοκαίρι είναι εδώ και μας αρέσει πολύ! Προετοιμάζοντας λοιπόν τις καλοκαιρινές μας διακοπές με ενθουσιασμό, συνεχίζουμε να προσέχουμε την διατροφή μας γιατί θέλουμε να είμαστε όμορφες αλλά και να νιώθουμε την ευεξία που μας προσφέρει η σωστή διατροφή και η άθληση. Μικρές χρήσιμες συμβουλές που αν τις ακολουθήσουμε θα απολαύσουμε τις μέρες των διακοπών μας αλλά και το υπέροχο καλοκαίρι:

Τώρα που υπάρχει χρόνος, ξεκινήστε ευχάριστα και υγιεινά την ημέρα σας παίρνοντας πρωινό. Προγραμματίστε τα γεύματα της ημέρας, φροντίζοντας να κάνετε τρία κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό) και ενδιάμεσα 2-3 σνακ. Είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνετε τα γεύματα σε ήρεμο περιβάλλον, όμορφα στρωμένο τραπέζι και απολαμβάνοντας την παρέα σας. Φροντίστε να υπάρχει πάντα σαλάτα στο τραπέζι την οποία θα καταναλώσετε πριν το κυρίως γεύμα. Πραγματοποιήστε 2-3 σνακ την ημέρα, μειώνοντας τα τσιμπολογήματα μεταξύ των γευμάτων. Χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας για να δημιουργήσετε εύγεστα, δροσερά και χορταστικά σνακ συνδυάζοντας φρούτα, γιαούρτια και δημητριακά ολικής αλέσεως. Πίνετε αρκετό νερό, αλλά να αποφεύγετε χυμούς, αναψυκτικά και μπύρα γιατί όχι μόνο δε σας ξεδιψάνε αλλά περιέχουν πολλές άχρηστες θερμίδες. Αποφύγετε τα βαριά και πικάντικα φαγητά και προτιμήστε φαγητά μαγειρεμένα στον ατμό, ψητά ή βραστά. Γυμναστείτε τώρα που ο οργανισμός σας παράγει περισσότερο ιδρώτα προκειμένου να ρυθμίσει τη θερμοκρασία του σώματος, αφού όταν αυτός εξατμίζεται από την επιφάνεια του δέρματος αφαιρεί την υπερβολική θερμότητα δροσίζοντας το σώμα…

Καλό καλοκαίρι!

Published by

Γιούλη Ματσαμά

Prev Άλλαξε τουλάχιστον εσένα, της Μαρίας Στεφάνου
Next Σημεία συνάντησης της νεολαίας… παντού!, της Χριστίνας Καλογεροπούλου