Προορισμός η Αστυπάλαια για την ταξιδιωτική εμπειρία astypalea passion

Η Αστυπάλαια, η πεταλούδα του Αιγαίου όπως πολλοί την χαρακτηρίζουν, έχει την δική της ιδιαίτερη ενέργεια και κουλτούρα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο κάτι από Κυκλάδες και κάτι από Δωδεκάνησα. Το γεγονός ότι είναι από τα νησιά που δεν «πετάγεσαι» στα γρήγορα, την κάνει ακόμα πιο ξεχωριστή και έτοιμη να δεχτεί όσους θέλουν να ζήσουν μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία πλούσια σε τοπικές γεύσεις και διαφορετικές πολιτιστικές διαδρομές.

astypalaiainpassion

Μια ιδιαίτερη πρωτομαγιά θέλουν να προσφέρουν οι επαγγελματίες του νησιού στους ταξιδιώτες που θα επιλέξουν να την επισκεφτούν, οργανώνοντας το «Astypalea in Passion» hashtag #astypassion, για το τετραήμερο 28 Απριλίου έως 1η Μαΐου, μέσα από οργανωμένες εμπειρίες γεύσης, φύσης και πολιτισμού, με στόχο την ανάδειξη του προορισμού και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Αστυπάλαια. Πολύτιμοι χορηγοί για την υποστήριξη της εμπειρίας είναι το art boutique ξενοδοχείο Kallichoron Art Boutique Hotel και η Blue Star Ferries, ενώ τη δράση ενεργοποίησε και στηρίζει η κοινωφελής εταιρεία ΑΕΛΙΑ (*πρωτοβουλία «το Νησί μου 12 Μήνες»)

Στην Αστυπάλαια για το «Astypalea in Passion» θα βρεθούν ο ξεχωριστός chef Αλέξανδρος Παπανδρέου και η Madame Ginger, Chef και food blogger, όπου σε συνεργασία με τοπικά εστιατόρια θα δημιουργήσουν τις δικές τους γαστρονομικές προτάσεις εμπνευσμένες από την Αστυπάλαια.

Για τη συμμετοχή στην «Astypalea in Passion» #Astypassion η Blue Star Ferries προσφέρει έκπτωση 50% σε όσους ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν στην Αστυπάλαια με αναχώρηση στις 26 ή στις 28 Απριλίου και επιστροφή 1η ή 3η Μαΐου). Για την κράτηση των εκπτωτικών εισιτηρίων και για άλλες πληροφορίες επικοινωνήστε με την ΑΕΛΙΑ στο orfanou@aelialab.gr και στο sofia@aelialab.gr ή με μήνυμα στις σελίδες Facebook Aelialab και Astypalea in Passion 

Δείτε  εδώ το Δελτίο Τύπου του Astypalea in Passion

 

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Social Media Strategist & Communication Manager.
Prev Ενδιαφέρουσες εισηγήσεις και απόψεις στην δημόσια ακρόαση της ΕΟΚΕ για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, της Κατερίνας Σταματελοπούλου
Next Για τους νέους της Ευρώπης: Αυτό το καλοκαίρι ανακαλύψτε την Ευρώπη με το τρένο δωρεάν
Testing
Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.