Ο ελληνικός τουρισμός μέσα από τα νησιά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική τουρισμού με τριετή ορίζοντα και με τη συνεργασία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), παρουσίασε στην Αθήνα ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος. Στην εκδήλωση που έγινε στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία παρευρέθηκαν η Αν. Υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κος Ανδρέας Α. Ανδρεάδης, φορείς και εκπρόσωποι από τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα.

Στόχος της στρατηγικής τουρισμού η ενιαία ανταγωνιστική τουριστική ταυτότητα της Περιφέρειας Ν.Α μέσα από μια ενιαία επικοινωνιακή ομπρέλα για το σύνολο των νησιών, τη δυνατότητα σε καθένα από αυτά να δομήσει το δικό του ιδιαίτερο και προσαρμοσμένο στα μοναδικά χαρακτηριστικά του πλαίσιο δράσης και η ενίσχυση της θέσης της στην διεθνή τουριστική βιομηχανία. Το Νότιο Αιγαίο υποδέχεται το 25% περίπου των διεθνών αφίξεων και συγκεντρώνει το 30% των τουριστικών εσόδων, αποτελώντας έτσι το δυναμικότερο όχημα του ελληνικού τουρισμού.

Η ανάδειξη και προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ν.Α θα γίνει μέσα από ένα ειδικά σχεδιασμένο και ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων σε στοχευμένες αγορές στόχους περιλαμβάνοντας έρευνα και ανάλυση στοιχείων, στρατηγική μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων της Περιφέρειας, σχεδιασμό της ανταγωνιστικής ταυτότητας, πλάνο επικοινωνίας καθώς και τον οδικό χάρτη τουριστικής ανάπτυξης τριετίας.

Με όχημα την καμπάνια “Aegean Islands.Like No Other”, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θέτει σε άμεση εφαρμογή το σχέδιο ενεργειών προβολής για το 2016. Ενώ ταυτόχρονα εξελίσσει την καμπάνια παρέχοντας στις τοπικές αρχές και φορείς ένα πολύτιμο interactive εργαλείο, μια δυναμική e-πλατφόρμα, μέσω της οποίας έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν, να διαμορφώνουν και να συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της καμπάνιας.

Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κος Γιώργος Χατζημάρκος τόνισε: «Η επιτυχία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στον Τουρισμό, είναι και επιτυχία της Ελλάδας. Η επιτυχία που έχει ανάγκη σήμερα η χώρα μας, θα έρθει μόνο μέσα από πάρα πολύ δουλειά, οργάνωση, μέθοδο, μελέτη και σχέδιο. Αφήνουμε πίσω μας την περίοδο του αυτοσχεδιασμού και των χαμένων ευκαιριών. Σχεδιάζουμε το αύριο και το διεκδικούμε με οργάνωση, επαγγελματισμό και με όρους που ταιριάζουν σε έναν πρωταθλητή».

«Μέσω των περιφερειακών γραφείων μας, και της Marketing Greece αναπτύξαμε τα στρατηγικά marketing plans τουριστικού προϊόντος για πέντε περιφέρειες της χώρας. Σήμερα μαζί με την Περιφέρεια, παρουσιάζουμε το marketing plan Νοτίου Αιγαίου» δήλωσε ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ κος Ανδρέας Α. Ανδρεάδης, και συνέχισε λέγοντας «Μια περιφέρεια της οποίας η ποικιλομορφία των προορισμών και η μοναδικότητα κάθε νησιού ξεχωριστά δημιουργούν ένα σύνθετο, αλλά ταυτόχρονα ανταγωνιστικό παζλ για τον ελληνικό τουρισμό».

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Social Media Strategist, Communication Manager, Managing Director στην εταιρία Nettings
Prev Η ιστορία μέσα από τα τραγούδια, του Γιάννη Παγουλάτου
Next Η γέννηση ενός θρύλου και η δύναμη του Ρόκι, του Πάνου Λιάκου

Leave a comment

Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.