Οι Dolce&Gabbana επιλέγουν Σοφία Λόρεν

Μας έχουν συνηθίσει να δημιουργούν εμπνευσμένες καμπάνιες για τις δουλειές τους αλλά αυτή τη φορά οι Dolce & Gabbana πραγματικά προχώρησαν πολλά βήματα μπροστά.  Sophia Loren, Giuseppe Tornatore και  Ennio Morricone οι πιο γνωστοί και πολυβραβευμένοι Ιταλοί καλλιτέχνες, συνεργάστηκαν σε μια τριλογία βίντεο  για την προώθηση της νέας σειράς προϊόντων “Rosa Excelsa” spring, των Dolce & Gabbana. Μια Ιταλίδα μαμά ανακαινίζει ένα αρχοντικό μαζί με τους 5 γιους της… και ήδη το πρώτο μέρος της τριλογίας είναι εντυπωσιακό.

Published by

editor

Με τη σημασία στο περιεχόμενο και την χρήσιμη πληροφορία, το flust.gr ασχολείται με ό,τι μπορεί να εμπνεύσει και να αλληλεπιδράσει με τους χρήστες που το επιλέγουν. Μέσα από ένα ευρύ φάσμα θεμάτων της καθημερινότητας από όλο τον κόσμο, με θετική διάθεση, σκοπός μας είναι η έμπνευση όπως επίσης και η προβολή της νέας ελληνικής επιχειρηματικότητας.
Prev Τα βραβεία Όσκαρ είναι πολύ "λευκά"
Next LIGHT LIFE: Απώλεια βάρους και Crossfit, του Γεώργιου Κουρλιά

Leave a comment

Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.