Από τα τέλη της δεκαετίας του 1990, οι πωλήσεις ανδρικών στις Ηνωμένες Πολιτείες παρουσιάζουν συνεχώς αύξηση. Το 2013, αυξήθηκαν 5% φτάνοντας τα 60.8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με μια έκθεση από τον Όμιλο NPD. Ο ρόλος των μοντέλων όπως και η ανδρική μόδα συνολικά, αποτελεί σημαντικό στοιχείο για τους οίκους μόδας μιας και σύμφωνα με μελέτες οι νέοι άνδρες προσέχουν όλο και περισσότερο το στιλ και τον τρόπο που ντύνονται. Όσον αφορά, τώρα, το στυλ και το πρότυπο του σύγχρονου άντρα με το γύρισμα του 21ου αιώνα, οι μύες είχαν πέσει σε δυσμένεια… με τα μοντέλα των οίκων να αποτελούνται από πολύ νέους 17χρονους ώς επί τω πλείστων, ψηλούς χλωμούς και πολύ αδύνατους.
Φέτος όμως κάτι αλλάζει σύμφωνα με την Washington post μιας και φαίνεται οτι τα μυώδη μοντέλα αποφάσισαν να επιστρέψουν στις πασαρέλες και να πάρουν την ρεβάνς. Καθώς λοιπόν ξεκινάνε οι εβδομάδες μόδας για την άνοιξη του 2015, ήδη στη Νέα Υόρκη, η αρρενωπότητα αντιπροσωπεύεται πληθωρικά, από την πνευματική εστέτ, έως τους θρυλικούς ήρωες και βεβαίως με την επαναφορά των μυών στα μοντέλα. Βέβαια, όπως και η ιστορία έτσι και η μόδα κάνει συνεχώς κύκλους, αλλά οπωσδήποτε προτιμάμε την επαναφορά ενός στιβαρού άντρα-μοντέλου από τα λιπόσαρκα που κυκλοφορούσαν μέχρι τώρα….