Ευχές, αγάπη και το πνεύμα των Χριστουγέννων στο καΐκι των ευχών

Τα παιδιά ξέρουν να χαρίζουν χαμόγελα και αγάπη και το απέδειξαν σε μια μοναδική βραδιά, με τον δικό τους τρόπο, ζωγραφίζοντας!

b

Στο Κοντίκι της Ρόδου το βράδυ 26 Δεκεμβρίου, υπήρχε πραγματικά το πνεύμα των Χριστουγέννων μιας και το καΐκι των ευχών ξεκίνησε το ταξίδι του! Όπως μας είχε παρουσιάσει πριν λίγο καιρό η υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων της εταιρείας κ. Αναστασία Κορινθίου, εδώ και αρκετές μέρες στον χώρο του πλωτού εστιατορίου- καφετέριας Κοντίκι, είχε δέσει ένα μικρό καΐκι όπου τα παιδιά άφηναν τις ευχές τους. Στις 26 Δεκεμβρίου, το σώμα Ελλήνων οδηγών, το 4ο σύστημα ναυτοπροσκόπων και τα παιδιά του Κέντρου Ελπίδα, μας έδειξαν πως με μία ζωγραφιά μπορούμε να ζωγραφίσουμε ένα καλύτερο αύριο! Σύνθημα της βραδιάς ήταν: «Όχι στις διακρίσεις» μιας και οι ζωγραφιές από όλα τα παιδιά ήταν μοναδικές και ξεχωριστές, ακριβώς όπως και αυτά! Την βραδιά πλαισίωσαν με πολύ τραγούδι, χορό, εκπλήξεις και παιχνίδια με τα παιδιά, ο Βαλάντης, η Μαρία Ιακώβου, ο Πάνος Ρουμελιώτης, η Βιβή Κατσιώλη, η Μενεξέ Ευσταθίου, η Άννα Τσιάλτα και ο William, ενώ το σύνθημα για να σαλπάρει το καΐκι των ευχών έδωσε η νεράιδα της αγάπης.

Η υπεύθυνη Δημοσίων σχέσεων του Κοντίκι, Αναστασία Κορινθίου, τόνισε την ανάγκη του να μάθουμε από την αρχή να ζωγραφίζουμε ένα κόσμο χαρούμενο με χρώματα φωτεινά και αισιόδοξα, ενώ οι δύο επιχειρηματίες του ιστορικού πλωτού εστιατορίου-καφετέριας, κ. Μιχάλης Ταχλιαμπούρης και κ. Γιάννης Μαρίνος, δήλωσαν φανερά συγκινημένοι από την ιδιαίτερη βραδιά ανακοινώνοντας ότι όλα τα χρήματα που θα έδιναν αυτή την εποχή σε διαφήμιση, θα γίνουν δώρα αγάπης για την Πρωτοχρονιά στο ίδρυμα Αγίου Ανδρέα και στο κέντρο Ελπίδα!

Μια βραδιά όπου τον πρώτο λόγο είχαν τα παιδιά, οι ζωγραφιές τους, τα χαμόγελα και οι ευχές τους για ένα κόσμο χωρίς διακρίσεις!

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και chief editor του flust.gr. Είναι Brand & Communications Strategist.
Prev Πότε ο Αστερίξ απείλησε την Ελλάδα; του Βαγγέλη Γεωργίου
Next Οι αλγόριθμοι αποδείχθηκαν... "σκληροί" στις ανασκοπήσεις του facebook