Διάσημες εταιρείες της μόδας ανακαλύπτουν την τεχνολογία

Περιμένοντας την εβδομάδα μόδας του Λονδίνου οι fashionistas δεν έχουν μόνο το βλέμμα τους στραμμένο στην πασαρέλα και στα μοντέλα αλλά πολύ περισσότερο στα παρασκήνια των εταιριών και στις κινήσεις που γίνονται όσον αφορά την εξέλιξη της μόδας σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογίες. Από την εμπειρία του καταναλωτή μέσα στο κατάστημα έως την χρήση των κοινωνικών δικτύων και των online shop, οι εταιρείες προσπαθούν να προσαρμοστούν ανάμεσα στην φυσική και την ψηφιακή παρουσία. Κάποιες βέβαια, έχουν ήδη κάνει μερικά βήματα παραπάνω προς αυτή την κατεύθυνση.

flust.gr-4d_ralph_lauren

Το 2010 στη Νέα Υόρκη ο Ralph Lauren ήταν ο πρώτος που καινοτόμησε και άλλαξε τον τρόπο που γίνονταν έως τότε οι επιδείξεις μόδας χρησιμοποιώντας 4D εμπειρία με ψηφιακή τεχνολογία φωτός και ήχου, ολογράμματα μοντέλων και πολλά άλλα δημιουργώντας την επίδειξη μόδας του μέλλοντος.

flust.gr-μόδα

Στις ΗΠΑ, η Victoria Secret ηγείται των εξελίξεων στην μόδα με σημαντικές καινοτομίες όπως την δημιουργία Omni-channel όπου οι πωλητές λιανικής όχι μόνο έχουν βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, εφαρμογές για τα κινητά με αποτελεσματικές πωλήσεις, αλλά έχουν επίσης την δυνατότητα οι πελάτες να αλληλεπιδρούν με το εμπορικό σήμα. Επίσης, πλέον, στην πασαρέλα οι θεατές έχουν την δυνατότητα να απολαύσουν την εμπειρία του 3D-printed runway look.

 

Published by

Editor-in-Chief

Με τη σημασία στο περιεχόμενο και την χρήσιμη πληροφορία, το flust.gr ασχολείται με ό,τι μπορεί να εμπνεύσει και να αλληλεπιδράσει με τους χρήστες που το επιλέγουν. Μέσα από ένα ευρύ φάσμα θεμάτων της καθημερινότητας από όλο τον κόσμο, μέσα από την τεχνολογία, την κοινωνική ζωή και τους ανθρώπους με θετική διάθεση και έμπνευση!
Prev Βιβλιοκριτική: Ρόμπερτ Σνάιντερ, ο αδερφός του ύπνου, της Χάρις Κόντου
Next Φθινοπωρινές αποδράσεις που λίγοι γνωρίζουν