Αφήστε το γόνο να γίνει…γονιός.

slide-inseparable_0

Το μέγεθος έχει σημασία, ειδικά όταν πρόκειται για το γόνο των Ευρωπαϊκών θαλασσών, ο οποίος σπάνια πλέον καταφέρνει να μεγαλώσει και να αναπτυχθεί, εξαιτίας της αλόγιστης αλιείας αλλά και της υπέρμετρης κατανάλωσης.

Με στόχο την προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης της αλιείας αλλά και την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών ώστε να μην αγοράζουν ψάρια-γόνο με μικρότερο μήκος από το επιτρεπόμενο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ξεκινήσει μια νέα καμπάνια. Είναι πολύ σημαντικό, ο πληθυσμός των ψαριών στις θάλασσες να διατηρηθεί, ώστε και οι επόμενες γενιές να μπορούν να έχουν στην διατροφή τους τα ψάρια.

Πολύ ενδιαφέρουσα και η άποψη για το θέμα που εκφράζει στο site της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ο Francois Pasteau, ιδιοκτήτης του εστιατορίου L’EPIDUPIN. Ως ιδιοκτήτης εστιατορίου προβληματίστηκε πριν μια δεκαετία για την ζήτηση των ψαριών στην επιχείρηση του, αναλογιζόμενος ότι καταναλώνουμε όλο και περισσότερα ψάρια και οι άνθρωποι είναι όλο και πιο πολλοί πάνω στη γη. Τί θα συμβεί λοιπόν στους θαλάσσιους πόρους μας; Έτσι, μέσα από το εστιατόριο του, ξεκίνησε να προωθεί στους πελάτες του λιγότερο γνωστά είδη ψαριών που δεν έχουν υποστεί την υπεραλίευση, αλλά που διατροφικά έχουν την ίδια αξία και γεύση, προσπαθώντας από την δική του μεριά να βοηθήσει στη βιωσιμότητα των ψαριών για τις επόμενες γενιές. Όλοι μας έχουμε ένα ρόλο να παίξουμε για την αειφορία των οικοσυστημάτων ως υπεύθυνοι καταναλωτές, αλλά και ως επιχειρηματίες στον κλάδο της αλιείας.

Όπως πολύ έξυπνα δημοσίευσε στην σελίδα της στο fb η Ευρωπαϊκή επιτροπή “Αφήστε το γόνο να γίνει…γονιός”. Το hashtag της καμπάνιας είναι #SustainableFish και περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ

Published by

editor

Με τη σημασία στο περιεχόμενο και την χρήσιμη πληροφορία, το flust.gr ασχολείται με ό,τι μπορεί να εμπνεύσει και να αλληλεπιδράσει με τους χρήστες που το επιλέγουν. Μέσα από ένα ευρύ φάσμα θεμάτων της καθημερινότητας από όλο τον κόσμο, με θετική διάθεση, σκοπός μας είναι η έμπνευση όπως επίσης και η προβολή της νέας ελληνικής επιχειρηματικότητας.
Prev Το μαύρο χιούμορ της λευκής εβδομάδας, του Μιχάλη Παπαμιχαήλ
Next Αθήνα – Ιταλία, σημειώσατε Χ! της Εμμανουέλας Κόκκαλη

Leave a comment

Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.