Your world of Wordpress Themes, Wordpress Templates by WpDance

Home » επιλογές » The Island: Από το Βέλγιο στο νησί της Αλιμιάς για ένα παιχνίδι περιπέτειας

The Island: Από το Βέλγιο στο νησί της Αλιμιάς για ένα παιχνίδι περιπέτειας

Κατερίνα Σταματελοπούλου Ιαν 13,2016 0 Σχόλια

Το ταξιδιωτικό πρακτορείο  “Beyond Borders” του Βελγίου  αποφάσισε να δημιουργήσει ένα νέο ταξιδιωτικό προϊόν μέσω ενός παιχνιδιού επιβίωσης όπως είναι το «The Island». Το ακατοίκητο νησί της Αλιμιάς στα Δωδεκάνησα, επιλέχθηκε για να αποτελέσει το σκηνικό όπου θα εξελιχθεί όλο το παιχνίδι τον Οκτώβριο του 2016. Πρόκειται για ένα ταξιδιωτικό προϊόν το οποίο εισάγει για πρώτη φορά στον κόσμο το συγκεκριμένο πρακτορείο και θα εγκαινιαστεί στα Δωδεκάνησα, ύστερα από ενέργειες της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ στην Ολλανδία.

Ο  κ. Joris Meermans επικεφαλής της αποστολής των διοργανωτών που επισκέφτηκε πριν λίγες μέρες το νησί, δήλωσε για την βασική ιδέα του παιχνιδιού: «Η βασική ιδέα είναι να αφήσουμε σε ένα ακατοίκητο νησί μία ομάδα 20 διαγωνιζόμενων για δέκα μέρες. Σε αυτό το διάστημα όλοι οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να περνούν διάφορες δοκιμασίες επιβίωσης, όπως π.χ. να φτιάξουν καταφύγιο, να βρουν τροφή κλπ.  για να συγκεντρώσουν πόντους ή να κερδίσουν κάποια από τα μικρά έπαθλα του παιχνιδιού, όπως μία διανυκτέρευση σε κάποιο άνετο κατάλυμα σε διπλανό νησί ή φρέσκο φαγητό. Ο διαγωνιζόμενος που θα έχει συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους μετά από δέκα ημέρες, θα κερδίσει το μεγάλο έπαθλο».

Η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου κα.Μαριέτα Παπαβασιλείου που συνόδευσε τους διοργανωτές στο νησί της Αλιμιάς ανέφερε ότι: «Στο πλαίσιο των προσπαθειών μας για την εισαγωγή καινοτόμων τουριστικών προϊόντων, αποφασίσαμε να υποστηρίξουμε τη διοργάνωση αυτού του ιδιαιτέρου πρότζεκτ σε ένα ακατοίκητο νησί της περιοχής μας, όπως είναι η Αλιμιά. Πιστεύουμε ότι κάθε ένα από τα νησιά μας διαθέτει τις δικές του δυνατότητες και ξεχωριστές ομορφιές. Αυτά τα ξεχωριστά στοιχεία θέλουμε να αναδεικνύουμε μέσα από την εισαγωγή καινοτόμων ταξιδιωτικών προϊόντων, έτσι ώστε να προσελκύουμε με όλες αυτές τις δράσεις ειδικές κατηγορίες τουριστών και να πλησιάσουμε έτσι όλο και περισσότερο προς το στόχο της επέκτασης της διάρκειας της τουριστικής περιόδου»

 

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Λογιστική - Marketing. Πρόσφατα, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Mini MBA) στο πρόγραμμα elearning του Πανεπιστημίου Αιγαίου, και Marketing and Communication Management στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Ιδιοκτήτρια της Nettings που δραστηριοποιείται στο Digital Marketing & Communication Management
Κατερίνα Σταματελοπούλου

Add To TwiiterRetweet This Post item information on FacebookShare This Stumble ThisStumbleUpon This Digg ThisDigg This Add To Del.icio.usBookmark This
Google+