Your world of Wordpress Themes, Wordpress Templates by WpDance

Home » διατροφή » LIGHT LIFE: Απώλεια βάρους και Crossfit, του Γεώργιου Κουρλιά

LIGHT LIFE: Απώλεια βάρους και Crossfit, του Γεώργιου Κουρλιά

editor Ιαν 25,2016 0 Σχόλια

Η άσκηση είναι ευεργετική για την προσπάθεια απώλειας βάρους γιατί συμβάλλει στον αριθμό των θερμίδων που καίτε.

Άτιτλο

Επομένως, όσο πιο συχνά ασκείστε, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψετε. Δραστηριότητες οι οποίες κρατούν τον καρδιακό ρυθμό σας σε υψηλά επίπεδα είναι πιο αποτελεσματικές στο κάψιμο θερμίδων. Ο μεταβολικός ρυθμός ηρεμίας είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται συχνά αλλά δεν γίνεται πάντα κατανοητός. Ο βασικός μεταβολικός ρυθμός είναι ο ελάχιστος αριθμός θερμίδων ή ενέργειας που απαιτείται για να τροφοδοτήσει της ζωτικής σημασίας λειτουργίες συμπεριλαμβανομένων της αναπνοής, της κυκλοφορίας του αίματος και των λειτουργιών του εγκεφάλου. Όταν ασκούμαστε, ο βασικός μεταβολικός ρυθμός αυξάνεται εξαιτίας των χημικών και ορμονικών αλλαγών και αυτό παραμένει για κάποιο χρονικό διάστημα μετά το πέρας της άσκησης.

Με τη προπόνηση Crossfit, ο ασκούμενος ακολουθεί μια σειρά από ασκήσεις αερόβιου τύπου όπως το τρέξιμο, η κωπηλατική και στη συνέχεια, ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης, όπως καθίσματα, κάμψεις και έλξεις. Οι δραστηριότητες ολοκληρώνονται η μία μετά την άλλη και συμπεριλαμβάνουν όλους τους βασικούς μύες του ανθρώπινου σώματος. Αυτό κρατά τον καρδιακό ρυθμό σε υψηλά επίπεδα για όλη την διάρκεια της προπόνησης, η οποία συνήθως διαρκεί περίπου 20 με 30 λεπτά. Η προπόνηση Crossfit αυξάνει σε σημαντικό βαθμό των αριθμό των θερμίδων που καίγονται κατά τη διάρκεια κάθε προπόνησης και επιπλέον επειδή προκαλείται αύξηση της μυϊκής μάζας, αυξάνεται και ο μεταβολικός ρυθμός ηρεμίας.

Ο μυϊκός ιστός απαιτεί θερμίδες για να διατηρήσει τη λειτουργία και τη δομή του και αυτό σημαίνει ότι θα κάψετε περισσότερες θερμίδες ανά πάσα στιγμή της ημέρας, καθώς και κατά την διάρκεια του ύπνου.
Η άσκηση με χαμηλή ένταση υποστηρίζεται πως καίει περισσότερο λίπος από ό, τι η άσκηση με υψηλή ένταση. Στην πραγματικότητα, ένα μεγαλύτερο ποσοστό λίπους καίγεται σε άσκηση με χαμηλή ένταση, αλλά οι περισσότερες θερμίδες καίγονται συνολικά σε άσκηση με υψηλή ένταση. Ο ακριβής αριθμός των θερμίδων που καίτε κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης υψηλής έντασης Crossfit εξαρτάται από το σωματικό βάρος σας.

Ο Γεώργιος Κουρλιάς είναι Fitness & Personal Trainer

Επιστημονικός Συνεργάτης Light Life

editor

editor

Με τη σημασία στο περιεχόμενο και την χρήσιμη πληροφορία, το flust.gr ασχολείται με ό,τι μπορεί να εμπνεύσει και να αλληλεπιδράσει με τους χρήστες που το επιλέγουν. Μέσα από ένα ευρύ φάσμα θεμάτων της καθημερινότητας από όλο τον κόσμο, με θετική διάθεση, σκοπός μας είναι η έμπνευση όπως επίσης και η προβολή της νέας ελληνικής επιχειρηματικότητας.
editor

Add To TwiiterRetweet This Post item information on FacebookShare This Stumble ThisStumbleUpon This Digg ThisDigg This Add To Del.icio.usBookmark This
Google+