Your world of Wordpress Themes, Wordpress Templates by WpDance

Home » flust-άρω » LIÁ: Το μεσσηνιακό λάδι ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο και βραβεύεται, συνέντευξη στην Κατερίνα Σταματελοπούλου

LIÁ: Το μεσσηνιακό λάδι ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο και βραβεύεται, συνέντευξη στην Κατερίνα Σταματελοπούλου

Κατερίνα Σταματελοπούλου Ιουλ 24,2015 0 Σχόλια

 Σε ένα καλαίσθητο μπουκάλι που κρύβει μέσα του το πολύτιμο αγαθό της μεσσηνιακής φύσης, το λάδι LIÁ, ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο.

Η Χριστίνα Στριμπάκου είναι εμπνευστής και ιδρυτής της εταιρίας LIÁ Premium Olive Oil, με την πολύτιμη βοήθεια και στήριξη του αδελφού της και συνιδρυτή της εταιρίας,  Κωνσταντίνου Στριμπάκου.  Σπούδασε Ιταλική Γλώσσα και Κουλτούρα και στην συνέχεια Ιστορία Τέχνης, όμως, το δημιουργικό της πνεύμα την οδήγησε να ιδρύσει  την εταιρία τον Αύγουστο του 2013 .

Όπως λέει: «Γεννήθηκα στην όμορφη Μεσσηνία και αγαπώ πολλά πράγματα, αλλά έχω ένα ιδιαίτερο πάθος για τις Γλώσσες επειδή βοηθούν στην επικοινωνία με πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους με άλλη κουλτούρα και…, για την Τέχνη επειδή μπορείς να εξερευνήσεις και να εκφράσεις το βαθύτερο είναι σου.  Aγαπώ την Φύση επειδή καταφέρνεις να έρθεις σε επαφή και να σεβαστείς τον εαυτό σου σαν μέρος αυτής. Με αυτά τα τρία στοιχεία προσπαθώντας να δημιουργήσω μια πιθανή προσέγγιση και πρόκληση στον εαυτό μου και στους άλλους, εξελίσσω και διευρύνω την ταυτότητά μου. Είναι ένα ταξίδι ζωής που πηγαίνει πίσω στις ρίζες για να επανακτήσεις την ισορροπία, την δημιουργικότητα, το πάθος».

Ποια είναι η ιστορία της Lia Olive oil;
Οι LIÁ Cultivators, ο Κωνσταντίνος και η Χριστίνα Στριμπάκου, είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς γιατί τον Αύγουστο η LIÁ Premium Olive Oil συμπληρώνει δυο χρόνια εμπορικής δραστηριότητας.

H LIÁ είναι μια, κυρίως, εξαγωγική εταιρεία που ειδικεύεται στην παραγωγή άριστης ποιότητας ελαιολάδου εφαρμόζοντας όχι μόνο την καλή παραδοσιακή πρακτική αλλά και σύγχρονες μεθόδους, πάντα με σεβασμό προς το περιβάλλον.

Προέκυψε από την παγκόσμια τάση για υψηλής ποιότητας και αισθητικής προϊόντα όπου η διαδικασία παραγωγής τους και ο ίδιος ο παραγωγός είναι γνωστά στον τελικό καταναλωτή.

Η ενασχόληση μας με το ελαιόλαδο αρχίζει από πολύ παλιά. Οι γονείς μας ξεκινώντας με 19 ελαιόδεντρα που κληρονόμησαν από τους παππούδες μας κατάφεραν με δουλειά και μεράκι να δημιουργήσουν έναν ελαιώνα σε σημεία ξεχωριστού φυσικού κάλλους της Μεσσηνιακής γης. Εγώ και ο αδελφός μου μεγαλώσαμε εκεί. Χάναμε την αίσθηση του χρόνου, παίζοντας ατελείωτες ώρες, αλλά βρίσκαμε μια ανεπανάληπτη αίσθηση ελευθερίας. Ταυτόχρονα ήταν και το πρώτο μας σχολείο. Μας δίδαξε την πολύτιμη σχέση με τη φύση που μας ενέπνευσε και μας εμπνέει. Είναι αυτό που εσείς σήμερα γνωρίζετε ως το ελαιόλαδο LIÁ. Έτσι η ζωή μας είναι γεμάτη από εικόνες που η πραγματικότητα και η φαντασία μας συνεχίζουν να δημιουργούν καθημερινά με αφετηρία το δέντρο της ελιάς και την γεύση του λαδιού.

Ο Κωνσταντίνος ειδικεύεται στην παραγωγή εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου πάνω από 10 χρόνια και ελέγχοντας την παραμικρή λεπτομέρεια σε όλα τα στάδια παραγωγής διαθέτουμε ένα φυσικό προϊόν, το οποίο έχει ήδη αξιολογηθεί από συνεργάτες και καταναλωτές.

Πριν λίγους μήνες η εταιρία σας βραβεύτηκε με χρυσά μετάλλια στους Διεθνείς Διαγωνισμούς Ελαιολάδου της Νέας Υόρκης και του Ισραήλ, ανάμεσα σε πολλές εταιρείες από όλο τον κόσμο. Ποια ήταν η εμπειρία σας από τους διαγωνισμούς και τι προοπτικές ανοίγονται στις εταιρείες που διακρίνονται σε τόσο μεγάλους διαγωνισμούς;

Το ελαιόλαδο LIÁ για την φετινή χρονιά βραβεύτηκε με Χρυσό Βραβείο στο Διεθνή Διαγωνισμό Ελαιολάδου της Νέας Υόρκης, στο Διεθνή Διαγωνισμό Terra Olivo στο Ισραήλ με Χρυσό Βραβείο ποιότητας και βραβείο καλύτερης συσκευασίας, συμπεριλήφθηκε στον γνωστό κατάλογο “FLOS OLEI” καθώς επίσης στον κατάλογο “Catalogo degli Oli Monovarietali” έκδοση 2015 ως το καλύτερο ξένο μονοποικιλιακό ελαιόλαδο.

Η συμμετοχή μας στους διαγωνισμούς ήταν μια “επίσημη” αναγνώριση -από τους πιο γνωστούς γευσιγνώστες- για τις προσπάθειες μας, την παραγωγή μας, για την αγάπη και τον κόπο μας για το ελαιόλαδο μας. Βέβαια, για εμάς, η καλύτερη επιβράβευση είναι οι ίδιοι καταναλωτές μας -το απαιτητικό κοινό που αποφασίζει να δοκιμάσει το LIÁ επιλέγοντάς το μεταξύ άλλων γνωστών ιταλικών και ισπανικών ελαιολάδων που κατακλύζουν τα ντελικατέσεν του κόσμου- και όταν το δοκιμάζει γίνεται το αγαπημένο του προϊόν και μερικοί από αυτούς μπαίνουν στον κόπο να επικοινωνήσουν αυτόν τον ενθουσιασμό τους.

Ένα βραβείο από μόνο του δεν αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας. Βοηθά αρκετά στην αναγνωρισιμότητα αλλά μετά από αυτό χρειάζεται ακόμα πιο σκληρή δουλειά.

Επενδύετε στην ποιότητα σε όλα τα στάδια παραγωγής σας από την καλλιέργεια μέχρι την συσκευασία που ομολογουμένως είναι εντυπωσιακή. Ποια είναι η άποψη σας για το ότι μόνο το 27% της ελληνικής παραγωγής είναι τυποποιημένο;

Είναι όλα θέμα Branding και σωστού marketing, αυτό είναι που λείπει από την Ελλάδα σε όλους τους τομείς. Όλοι μας ζηλεύουμε τους γείτονες Ιταλούς που στην ουσία ξεκίνησαν μια μορφή “marketing” ήδη από το 14o αιώνα όταν οι Μέδικοι καλούσαν στην αυλή τους καλλιτέχνες για να εξωραΐσουν την πόλη τους και όχι μόνο. Στην Ελλάδα μόνο καταστρέφουμε. Είναι φοβερό πόσα αρχιτεκτονικά κοσμήματα χάθηκαν, πόση γνώση χάνεται, και πόσες εφήμερες επιχειρήσεις χωρίς μεράκι και όραμα για το μέλλον ιδρύθηκαν.

Νομίζω ότι το ελληνικό ελαιόλαδο τα πάει πολύ καλύτερα τα τελευταία χρόνια. Αρχικά πολύ καλύτερα από άποψη καλλιέργειας και παραγωγής, με περισσότερη γνώση και εξειδίκευση. Έχουν γίνει μερικές πολύ σοβαρές προσπάθειες που θέτουν σιγά-σιγά το λιθαράκι τους ώστε να γίνει γνωστό το ελληνικό ελαιόλαδο. Όλα αυτά είναι πράγματα που θέλουν χρόνο και σωστό πλάνο για την κάθε εταιρεία ξεχωριστά και για όλες μαζί, θέλει επιμονή….

Ποια συμβουλή θα δίνατε στους νέους παραγωγούς;
Είμαι πολύ “μικρή” για να δίνω συμβουλές, όμως μπορώ να σας πω τους κανόνες που ακολουθούμε εμείς στην δική μας ομάδα. Αρχικά δουλεύουμε σαν ομάδα και δουλεύουμε όλοι μας σκληρά. Είμαστε πολύ συνεπείς με τους πελάτες μας, δεν λέμε ποτέ ψέματα, είμαστε αυθεντικοί και δεν αναλαμβάνουμε κάτι που δεν μπορούμε να εκπληρώσουμε. Τους σεβόμαστε και τους κάνουμε ευτυχείς με την ποιότητα και την αγάπη μας στις λεπτομέρειες του προϊόντος μας.

Ποια είναι τα σχέδια της εταιρείας για το μέλλον;
Περνάμε στο επόμενο βήμα μας, κάνουμε scale up ξεκινώντας τις εξαγωγές μας στην Αμερική και συνεχίζουμε βήμα προς βήμα.

Η συνέντευξη δόθηκε στο Aplo Bistro στην Γιάλοβα Μεσσηνίας

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Λογιστική - Marketing. Πρόσφατα, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Mini MBA) στο πρόγραμμα elearning του Πανεπιστημίου Αιγαίου, και Marketing and Communication Management στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Ιδιοκτήτρια της Nettings που δραστηριοποιείται στο Digital Marketing & Communication Management
Κατερίνα Σταματελοπούλου

Add To TwiiterRetweet This Post item information on FacebookShare This Stumble ThisStumbleUpon This Digg ThisDigg This Add To Del.icio.usBookmark This
  • BizUpdate

  • Χορηγός Επικοινωνίας





  • Συνεντεύξεις

  • Εγγραφείτε στο newsletter μας

  • Facebook Watch: η νέα τηλεόραση είναι εδώ, της Κατερίνας Σταματελοπούλου

    Facebook Watch
    » Διαβάστε περισσότερα
  • Συνεργαζόμαστε με:

  • Ιστορίες που δεν σου είπαν

  • Υποστηρίζουμε το WWF Ελλάς

  • The #flusttags

Google+