Your world of Wordpress Themes, Wordpress Templates by WpDance

Home » art-flust » 10 ερωτήσεις για την Kαίτη Κωνσταντίνου, συνέντευξη στον Πάνο Λιάκο

10 ερωτήσεις για την Kαίτη Κωνσταντίνου, συνέντευξη στον Πάνο Λιάκο

Πάνος Λιάκος Μαρ 23,2016 0 Σχόλια

Την Καίτη Κωνσταντίνου την αγκαλιάσαμε ως Σωσώ στην τηλεοπτική σειρά ‘’Εγκλήματα’’. Κατάγεται από το Αίγιο ενώ έχει σπουδάσει ταυτόχρονα στη φιλοσοφική σχολή Αθηνών και στη σχολή του Θεάτρου Τέχνης απ’ όπου και αποφοίτησε το 1986.

Αν και τη λατρεύουμε στην κωμωδία, πήρε την απόφαση να μεταμορφωθεί με επιτυχία σε βασιλιά Ριχάρδο για τις ανάγκες της τραγωδίας ‘’Ριχάρδος Γ’’ του Γουίλιαμ Σαίξπηρ που ανεβαίνει φέτος σε μια steampunk ύφους σκηνοθεσία του Τάκη Τζαμαργιά στο Σύγχρονο Θέατρο με ένα αξιόλογο καστ ηθοποιών (που περιλαμβάνει τους Πηνελόπη Τσιλίκα, Κωνσταντίνο Γαβαλά, Αλέξανδρο Μαυρόπουλο, Μιχάλη Μουλακάκη, Θωμά Γκάγκα και τη Βαγγελιώ Ανδρεαδάκη ως Ελισάβετ). Ένα άκρως ενδιαφέρον ανέβασμα με προσήλωση στον πάντα επίκαιρο λόγο του Σαίξπηρ όπως αναδεικνύεται και μέσα από τη μετάφραση του Κ. Καρθαίου.

Ποια ήταν η πρώτη στιγμή στη ζωή σας που συλλάβατε τον εαυτό σας να μαγεύεται από την ηθοποιία και να λέει ‘’εγώ αυτό θα κάνω στη ζωή μου’’;

Δε θυμάμαι ακριβώς τη πρώτη στιγμή που είπα κάτι τέτοιο. Απλά ήταν μια εσωτερική παρόρμηση που με οδήγησε σε αυτή την επιλογή μου.

Έχετε σπουδάσει φιλολογία. Πιστεύετε ότι σας βοήθησαν με κάποιο τρόπο αυτές οι σπουδές σας και στο θέατρο;

Εννοείται. Ήρθα σε επαφή με σπουδαία κείμενα και άνοιξαν οι ορίζοντες μου προς το θέατρο και τη λογοτεχνία γενικότερα.

Τι είναι αυτό που σας κάνει να επιλέξετε να υποδυθείτε έναν ήρωα σαν τη Σωσώ ή σαν το Ριχάρδο;

Αυτό που με κάνει να επιλέξω οποιονδήποτε ρόλο είναι το να μπορώ να εκφραστώ μέσα από αυτόν, η ανατρεπτικότητα του χαρακτήρα και οι καλοί συντελεστές του έργου συνολικά.

Μιλήστε μας για τις τυχόν δυσκολίες που αντιμετωπίσατε στην προσέγγιση του Ριχάρδου… Πόσο εύκολο ήταν για εσάς το πέρασμα από την κωμωδία στην τραγωδία; Συγγενεύουν τελικά αυτά τα δύο θεατρικά είδη;

Κάθε ρόλος έχει δυσκολίες, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για έναν ήρωα του Σαίξπηρ. Πιστεύω ότι ένας ηθοποιός πρέπει να προσεγγίζει με το ίδιο βάρος την κωμωδία και την τραγωδία. Παρόλο που πιστεύω ότι η κωμωδία είναι είδος πολύ πιο δύσκολο, εμπεριέχουν το ένα στοιχεία του άλλου.

Στην ψυχολογική προσέγγιση που αποπειραθήκατε να κάνετε, ανακαλύψατε μήπως ότι όλοι μας κρύβουμε μέσα μας ένα Ριχάρδο;

Αυτό είναι δύσκολο να το ανακαλύψει κανείς. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι ισχύει κάτι τέτοιο. Έτσι κι αλλιώς ο Ριχάρδος είναι μια πολύ ειδική περίπτωση και μέσα σε ένα πολύ ειδικό περιβάλλον.

Τι έχει να μας πει ο λόγος του Σαίξπηρ στο ‘’Ριχάρδο Γ’’ για το σήμερα;

Ο Ριχάρδος Γ’ είναι ένα διαχρονικό έργο όπως όλα τα μεγάλα κλασσικά κείμενα. Και ένα τέτοιο έργο δεν μπορεί να μην έχει και αναφορές στο σήμερα. Μιας και μιλάει για την εξουσία το κάνει πολύ σύγχρονο αφού το θέμα αυτό είναι και θα είναι ταυτισμένο με την ύπαρξη του ανθρώπου.

Στην παράσταση σας, συμμετέχουν πολλά νέα παιδιά. Μερικοί θεωρούν ότι οι νέοι ηθοποιοί έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε περισσότερες πληροφορίες, βιβλία, ταινίες απ’ότι η δικιά σας γενιά και άρα έχουν τα φόντα να γίνουν ακόμα καλύτεροι . Συμφωνείτε με αυτή την άποψη;

Σε όλες τις γενιές υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης σε όλα αυτά που αναφέρετε. Το θέμα είναι πως ο καθένας ασχολείται προσωπικά, πόσο σε βάθος ασχολείται και πώς δημιουργεί τη δική του προσωπικότητα.

Τι σας προσφέρουν τα νέα παιδιά που παίζουν μαζί σας στη σκηνή και τι πιστεύετε ότι έχετε να δώσετε εσείς σε αυτά;

Δεν θεωρώ ότι έχω μεγάλη απόσταση από τα άλλα παιδιά που παίζουμε μαζί. Η νεότητα εξ άλλου είναι θέμα ανοιχτού μυαλού και μη συντηρητισμού.

Υπάρχει κάποιος άλλος ρόλος του Σαίξπηρ ή του κλασικού ρεπερτορίου που θα σας ενδιέφερε στο μέλλον να ερμηνεύσετε;

Όλοι !

Πώς αισθάνεστε για το ότι μας έχετε… μεγαλώσει; Αναφέρομαι στο γεγονός ότι ο χαρακτήρας σας στα ‘’Εγκλήματα’’ αγαπήθηκε τόσο πολύ από ανθρώπους της γενιάς μου. Πού πιστεύετε ότι οφείλεται η επιτυχία του ρόλου αλλά και της σειράς γενικότερα;

Χαίρομαι που ο κόσμος αγάπησε αυτό το ρόλο και αυτή τη σειρά γιατί ήταν μια δουλειά τολμηρή, ανατρεπτική και πρωτοποριακή. Ήταν μια δουλειά τόσο διαχρονική που και σήμερα είναι πολύ φρέσκια.

Πάνος Λιάκος
Γεννήθηκε την πρώτη μέρα του δεύτερου μήνα του 1995. Από μικρό παιδί χωμένος μέσα στα λογοτεχνικά βιβλία και τον κινηματογράφο (εξ’ου και μύωψ). Στα τέλη του δημοτικού, αποφάσισε να καταφύγει μoνίμως στο μαγικό κόσμο των εικόνων. Οι πρώτες ταινίες που βλέπει και μαγεύεται είναι ο ‘’Λαβύρινθος του Πάνα’’, το ‘’Sweeney Todd’’ του Τιμ Μπάρτον (αν και δεν τα πάει καλά με τα μιούζικαλ αυτό το λάτρεψε) και το ‘’8 ½’’ του Φεντερίκο Φελίνι. Σπουδάζει Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου αλλά στην πραγματικότητα τον περισσότερο χρόνο του τον αφιερώνει για να μελετά μόνος του φιλμογραφίες σκηνοθετών, κινηματογραφικά κινήματα και τώρα τελευταία να παρακολουθεί και δημοσιογραφικές προβολές καινούριων ταινιών
Πάνος Λιάκος

Add To TwiiterRetweet This Post item information on FacebookShare This Stumble ThisStumbleUpon This Digg ThisDigg This Add To Del.icio.usBookmark This
  • BizUpdate

  • Χορηγός Επικοινωνίας





  • Συνεντεύξεις

  • Εγγραφείτε στο newsletter μας

  • Το προφίλ της εβδομάδας 3 ως 9 Ιουλίου 2017, από τον Πέρρη Κρητικό

    flust αστρολογικές προβλέψεις
    » Διαβάστε περισσότερα
  • Συνεργαζόμαστε με:

  • Ιστορίες που δεν σου είπαν

  • Υποστηρίζουμε το WWF Ελλάς

  • The #flusttags

Google+