Your world of Wordpress Themes, Wordpress Templates by WpDance

Home » δράσεις » Το βραβείο Social Storm Award 2016 στο Παρίσι, διεκδικεί η ελληνική ομάδα Touch & Feel

Το βραβείο Social Storm Award 2016 στο Παρίσι, διεκδικεί η ελληνική ομάδα Touch & Feel

editor Ιουν 17,2016 0 Σχόλια

Από το 1992 που ξεκίνησε ο διαγωνισμός Brandstorm by L’Oréal, δίνει τη δυνατότητα  σε φοιτητές από 45 και πλέον χώρες, να αναδείξουν το ταλέντο τους στο χώρο του μάρκετινγκ και να κερδίσουν τις εντυπώσεις με τις καινοτόμες ιδέες τους και με την επικοινωνιακή καμπάνια που θα σχεδιάσουν, για ένα brand του ομίλου της L’Oréal. Φέτος είναι η σειρά της La Roche-Posay

Το βραβείο Social Storm Award 2016 στο Παρίσι, διεκδικεί η ελληνική ομάδα Touch & Feel

Η  Μυρτώ Τσούκη, η Βίβιαν Θωμά και ο Θοδωρής Γκανάτσιος, αποτελούν την ομάδα “Touch & Feel”  που σπουδάζουμε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με κατεύθυνση στο Διεθνές Μάρκετινγκ και εκπροσωπούμε την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού “L’ Oreal Brandstorm 2016”.

Στις 30 Ιουνίου στο Παρίσι, η ομάδα “Touch & Feel” με την καμπάνια “French Kiss”, εκπροσωπώντας την Ελλάδα, διεκδικεί την πρώτη θέση ανάμεσα σε 45 χώρες. Η διάκριση αυτή αφορά στην καινοτομία, τόσο των ιδεών όσο και της επικοινωνιακής στρατηγικής που τη συνοδεύουν.

Παράλληλα διαγωνίζονται και για το βραβείο ‘’Social Storm Award’’, το οποίο αντικατέστησε το βραβείο των προηγούμενων ετών με τίτλο “People Choice Award”, δηλαδή το βραβείο του κοινού. Φέτος λοιπόν, οι νικητές της κάθε χώρας δημιουργούν
ένα βίντεο 15 δευτερολέπτων, που αντιπροσωπεύει την ομάδα τους δίνοντας
ταυτόχρονα μια μικρή ιδέα από την καμπάνια τους. Το εν λόγω βίντεο αναρτάται στην
επίσημη σελίδα L’Oréal Brandstorm στο Facebook. Νικητής ανακηρύσσεται αυτός
που θα καταφέρει μέσα στο χρονικό διάστημα από “14/6/2016 έως 27/6/2016” να
συγκεντρώσει τις περισσότερες ψήφους από το κοινό.

Touch & Feel

H ομάδα έχει στόχο να φέρει την Ελλάδα στην κορυφή κερδίζοντας το βραβείο
Social Storm Award και να διεκδικήσει δυναμικά την πρωτιά στο Παρίσι στις 30
Ιουνίου!

Όπως αναφέρει η ομάδα Touch & Feel στο Δελτίο Τύπου για την υποστήριξη της:

«Χάρη στη δική σας βοήθεια, το 2013 και 2014, η Ελλάδα κατάφερε να
κατακτήσει την πρώτη θέση στο “People Choice Award” και το 2015 τη δεύτερη θέση.
Στο χέρι όλων μας είναι η Ελλάδα να βγει και πάλι πρώτη!!!
Τι μπορείτε να κάνετε εσείς;
1. Vote στο παρακάτω link και επιλέγουμε Team Touch & Feel from Greece,
μέσα από την επίσημη σελίδα Facebook του L’Oréal Brandstorm:
http://a.pgtb.me/LCjCcC/k7lMr?w=49069836&e=127969244
2. Share το link παρακινώντας όλο τον κόσμο να ψηφίσει την Ελλάδα και να το
κοινοποιήσει στο δικό του κοινό, ώστε να το μάθουν όλο και περισσότεροι!!
3. Πάντα επισημαίνετε στο κοινό σας να μπουν στο link για να δώσουν την
πολυπόθητη ψήφο τους και όχι να κάνουν like στο προσωπικό σας post.
4. Θυμηθείτε να μας ψηφίζετε κάθε μέρα!! Κάθε μέρα είναι και μια καινούρια
ψήφος ακόμα κι όταν έχετε ήδη ψηφίσει!

editor

editor

Με τη σημασία στο περιεχόμενο και την χρήσιμη πληροφορία, το flust.gr ασχολείται με ό,τι μπορεί να εμπνεύσει και να αλληλεπιδράσει με τους χρήστες που το επιλέγουν. Μέσα από ένα ευρύ φάσμα θεμάτων της καθημερινότητας από όλο τον κόσμο, με θετική διάθεση, σκοπός μας είναι η έμπνευση όπως επίσης και η προβολή της νέας ελληνικής επιχειρηματικότητας.
editor

Add To TwiiterRetweet This Post item information on FacebookShare This Stumble ThisStumbleUpon This Digg ThisDigg This Add To Del.icio.usBookmark This
  • BizUpdate

  • Χορηγός Επικοινωνίας





  • Συνεντεύξεις

  • Εγγραφείτε στο newsletter μας

  • Το προφίλ της εβδομάδας 22 έως 28 Μαΐου 2017, από τον Πέρρη Κρητικό

    flust αστρολογικές προβλέψεις
    » Διαβάστε περισσότερα
  • Συνεργαζόμαστε με:

  • Ιστορίες που δεν σου είπαν

  • Υποστηρίζουμε το WWF Ελλάς

  • The #flusttags

Google+