Your world of Wordpress Themes, Wordpress Templates by WpDance

Home » flust-άρω » Στην εποχή της i-mania, του Αλέξανδρου Μιχαλόπουλου

Στην εποχή της i-mania, του Αλέξανδρου Μιχαλόπουλου

Αλέξανδρος Μιχαλόπουλος Απρ 30,2015 0 Σχόλια

Με την ανακοίνωση του apple watch, ένας τεράστιος σάλος έγινε στα κοινωνικά δίκτυα για το νέο μοντέλο του υπολογιστικού μεγαθηρίου.

Πολύωρες συζητήσεις περί χρησιμότητας ενός τέτοιου μοντέλου με ένα μεγάλο ερώτημα να βασανίζει την πλειοψηφία: μας χρειάζονται όλα αυτά τα μοντέλα που μας πουλάνε; Όλα ξεκίνησαν μια ωραία χρονιά των 00’s όπου ένα gadget που θα άλλαζε την καθημερινότητα μας, βγήκε στην αγορά. Η εταιρεία apple, ενώ τα mp3 ήταν ήδη ευρέως διαδεδομένα, έβγαλε στην αγορά το πασίγνωστο πλέον i-pod, ταράσσοντας τα νερά και σημειώνοντας αστρονομικούς αριθμούς πωλήσεων από τις πρώτες μέρες.

Όμως, δε θα τελείωνε εκεί. Ο ελπιδοφόρος ιδρυτής δεν αρκέστηκε σε αυτό, βγάζοντας στην αγορά και άλλες συσκευές όπως το i-pad, το περίφημο i-phone, και κάνοντας ένα τεράστιο άνοιγμα στην καλλιτεχνική κοινότητα, δημιουργώντας μια applemania που δημιούργησε μια ολόκληρη κοινωνική ομάδα αφοσιωμένη στην αρτιστικ κουλτούρα. Η ομάδα αυτή έγινε γνωστή στους νεανικούς κύκλους με τον όρο hipsters. Από τότε, ξεκίνησε ένας μεγάλος πόλεμος ανάμεσα στους υποστηρικτές και μη της μεγάλης αυτής μόδας.
Και επανερχόμαστε στο αρχικό μας ερώτημα: μας χρειάζεται το i watch πραγματικά;

Καθαρά ουσιαστικά όχι. Δεν μας προσφέρει κάτι που δεν έχουμε ήδη με τον υπολογιστή η το κινητό. Ένα PC και ένα απλό κινητό θα κάλυπταν όλες τις αρετές του, πλην του γεγονότος πως είναι στο χέρι μας, προσφέροντας ελάχιστο επιπλέον βάρος στο σώμα μας.
Ωστόσο, το αντεπιχείρημα στην κατηγορία αυτήν είναι το απλούστατο, γιατί, έχουμε πράγματα που χρειαζόμαστε μόνο;

Ένα μοντέρνο κινητό διαφέρει από τα παλιά μοντέλα κινητών (αείμνηστα και άτρωτα ΝΟΚΙΑ δε θα σας ξεχάσουμε ποτέ) κατά τεράστιο ποσοστό, με τα πλέον κοινά τους να είναι το ξυπνητήρι και οι απλές μορφές επικοινωνίας (μηνύματα, κλήση, άντε και για τους λάτρεις της τεχνολογίας και τα mms).

Ουσιαστικά, η μεγάλη διαφορά σε αυτές τις απόψεις, μπορεί να καλυφτεί από την ουσία της καταναλωτικής κοινωνίας. Της τάσης δηλαδή να αγοράζουμε πράγματα που ίσως να μας είναι άχρηστα, πέφτοντας θύματα της υπερδιαφημηστικής εποχής που βιώνουμε. Θα μπορούσα να μπω σε ένα φαύλο κύκλο διαφωνιών ως προς την ουσία όλης αυτής της συζήτησης, θα κλείσω όμως με ένα απλό συμπέρασμα.

Το αν κάποιος θα στηρίξει αυτό το ρολόι η όχι είναι καθαρά προσωπική του επιλογή, όπως και πρέπει να είναι η κάθε του πράξη.

Αν κάποιος καταναλωτής έχει κριτική σκέψη και είναι συνετός δεν υπάρχει λόγος για την παραμικρή διαφωνία περί χρησιμοτήτων.

Αλέξανδρος Μιχαλόπουλος

Αλέξανδρος Μιχαλόπουλος

Γεννημένος στα ξένα, αναθρεμμένος στο Ηράκλειο Κρήτης, ο Αλέξανδρος, πλέον κάτοικος Κερατσινίου είναι ένας 20χρονος φοιτητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στη σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Αγαπάει τη μουσική αρκετά ώστε να μην μπορεί να την αποχωριστεί, και πιστεύει πως τίποτα δεν μπορεί να σε χαλαρώσει περισσότερο απ'ό,τι η καλή παρέα των φίλων και η ηρεμία ενός Κυριακάτικου πρωινού. Η αγαπημένη του φράση είναι το Carpe Diem
Αλέξανδρος Μιχαλόπουλος

Add To TwiiterRetweet This Post item information on FacebookShare This Stumble ThisStumbleUpon This Digg ThisDigg This Add To Del.icio.usBookmark This
  • BizUpdate

  • Χορηγός Επικοινωνίας





  • Συνεντεύξεις

  • Εγγραφείτε στο newsletter μας

  • Facebook Watch: η νέα τηλεόραση είναι εδώ, της Κατερίνας Σταματελοπούλου

    Facebook Watch
    » Διαβάστε περισσότερα
  • Συνεργαζόμαστε με:

  • Ιστορίες που δεν σου είπαν

  • Υποστηρίζουμε το WWF Ελλάς

  • The #flusttags

Google+