Your world of Wordpress Themes, Wordpress Templates by WpDance

Home » γεύσεις » Παγωτό: O «μεγάλος» πρωταγωνιστής του καλοκαιριού! της Ευαγγελίας Ζευκιλή

Παγωτό: O «μεγάλος» πρωταγωνιστής του καλοκαιριού! της Ευαγγελίας Ζευκιλή

Ευαγγελία Ζευκιλή Ιουλ 14,2016 0 Σχόλια

Το παγωτό αποτελεί τροφή με πλούσια θρεπτική αξία. Μύθος ή πραγματικότητα;

Παγωτό O «μεγάλος» πρωταγωνιστής του καλοκαιριού!

Το καλοκαίρι, λόγω των αυξημένων θερμοκρασιών προτιμούμε φαγητά και ποτά ιδιαίτερα δροσιστικά αποφεύγοντας τα βαριά φαγητά με σάλτσες και καρυκεύματα που ανεβάζουν τη θερμοκρασία του σώματος. Προτιμούμε τροφές όπως σαλάτες, φρούτα, χυμούς, γιαούρτια που είναι όχι μόνο δροσιστικά αλλά και εύγευστα. Μαζί με αυτές, συγκαταλέγεται και το αγαπημένο σνακ του καλοκαιριού, που δεν είναι άλλο από το παγωτό.

Το βασικό συστατικό του παγωτού είναι το γάλα. Αυτό μπορεί να είναι πλήρες, ημιαποβουτυρωμένο, νωπό, σε σκόνη ή συμπυκνωμένο. Επίσης, περιέχει αυγό, κρέμα γάλακτος, βούτυρο, ζάχαρη και γλυκαντικά. Χρησιμοποιούνται επίσης γαλακτωματοποιητές, σταθεροποιητές και χρώματα που συντελούν στη βελτίωση της γεύσης και της ρευστότητας του παγωτού.

Παρόλο που το παγωτό έχει πλούσια θερμιδική αξία, είναι αρκετά παρεξηγημένο, αφού από πολλούς θεωρείται πλούσιο σε θερμίδες και λιπαρά. Ως τροφή περιέχει φωσφόρο, μαγνήσιο, λιποδιαλυτές βιταμίνες (Α, D, E,), βιταμίνη C όπως επίσης και βιταμίνες του συμπλέγματος B (Β1, Β2, Β6, Β12). Τα 100gr παγωτού προσδίδουν περίπου 100-200 mg ασβεστίου δηλαδή περίπου το 10% της ημερήσιας ανάγκης σε ασβέστιο που χρειάζεται ο οργανισμός.

Όσον αφορά την θερμιδική του αξία κυμαίνεται μεταξύ 90-350 θερμίδες τα 100γρ. ανάλογα με την περιεκτικότητα του σε λιπαρά. Αν σκεφτεί κανείς πως άλλα γλυκά όπως το κρουασάν ή τα μπισκότα έχουν διπλάσια θερμιδική αξία, τότε μπορεί να καταλάβει κάποιος ότι το παγωτό δεν αποτελεί την πλέον υψηλή θερμιδική επιλογή. Σε ποσότητα 2 μερίδων των 100-120γρ. σε εβδομαδιαία βάση, η κατανάλωση παγωτού είναι ασφαλής για τη διατήρηση του βάρους στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής.

Βέβαια, όσοι πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη, καλό είναι να καταναλώνουν παγωτό μία φορά την εβδομάδα. Τα παγωτά με τις λιγότερες θερμίδες είναι η γρανίτα, το σορμπέ και τα παγωτά με 0% ζάχαρη και λιπαρά. Συνεπώς, το παγωτό αποτελεί τροφή με πλούσια θρεπτική αξία, αρκεί να καταναλώνετε με μέτρο!

Ευαγγελία Ζευκιλή
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος. Σπούδασε στο τμήμα Διατροφής-Διαιτολογίας του Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης .Μετά από 13 χρόνια εμπειρίας και παρακολούθησης πολλών περιστατικών, αποφάσισε να δημιουργήσει τη δική της «ελαφριά ζωή», που την ονόμασε –πως αλλιώς-Light Life, η οποία σήμερα μετρά 5 χρόνια ζωής, και η Ευαγγελία –πλέον- 18 χρόνια εμπειρίας . Πρόκειται για ένα Πρότυπο Κέντρο Διατροφής & Μεταβολικού Ελέγχου ( www.lightlife.gr ) ένα ιδιαίτερο project, που δημιουργήθηκε με πολύ αγάπη, κέφι και ατελείωτες ώρες δουλειάς.
Ευαγγελία Ζευκιλή

Add To TwiiterRetweet This Post item information on FacebookShare This Stumble ThisStumbleUpon This Digg ThisDigg This Add To Del.icio.usBookmark This
  • BizUpdate

  • Χορηγός Επικοινωνίας





  • Συνεντεύξεις

  • Εγγραφείτε στο newsletter μας

  • Το προφίλ της εβδομάδας 22 έως 28 Μαΐου 2017, από τον Πέρρη Κρητικό

    flust αστρολογικές προβλέψεις
    » Διαβάστε περισσότερα
  • Συνεργαζόμαστε με:

  • Ιστορίες που δεν σου είπαν

  • Υποστηρίζουμε το WWF Ελλάς

  • The #flusttags

Google+