Your world of Wordpress Themes, Wordpress Templates by WpDance

Home » flust-άρω » Η εταιρία Kalamata Papadimitriou δίνει χαρά στη ζωή με τις γεύσεις της, συνέντευξη στην Κατερίνα Σταματελοπούλου

Η εταιρία Kalamata Papadimitriou δίνει χαρά στη ζωή με τις γεύσεις της, συνέντευξη στην Κατερίνα Σταματελοπούλου

Κατερίνα Σταματελοπούλου Μάι 09,2016 0 Σχόλια

Η εταιρία Kalamata Papadimitriou, εξελίσσεται συνέχεια και έχει καταφέρει να εδραιωθεί σε πολλές χώρες του εξωτερικού με τα προϊόντα της. Από το 1930 που ξεκίνησε τις δραστηριότητες της εξάγοντας τοπικά προϊόντα της Καλαμάτας, όπως αποξηραμένα σύκα, ελιές Καλαμών και ελαιόλαδο, μέχρι σήμερα με τις κρέμες βαλσαμικού ξυδιού από κορινθιακή σταφίδα. Ένα προϊόν που δημιουργήθηκε αποκλειστικά από την εταιρία. Το σλόγκαν της εταιρίας «Η χαρά της ζωής βρίσκεται στη γεύση», μας θυμίζει πόσο σημαντική είναι η γεύση στην καθημερινότητα μας ειδικά όταν πρόκειται για εξαιρετικές ελληνικές δημιουργίες από τοπικά προϊόντα.

Η εταιρία Kalamata Papadimitriou είναι επίσης χορηγός του προγράμματος Επινήσια Ηως. Ο Χρήστος Παπαδημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, συμμετείχε στο Επινήσια Ηως Inspiration Lab του προγράμματος στη Λέρο, δίνοντας έμπνευση στους νέους της Λέρου.

Τι είναι οι κρέμες βαλσαμικού και πώς έχει καταφέρει η εταιρία να τις εξελίξει;
Οι κρέμες βαλσαμικού είναι μια νέα προιοντική κατηγορία – όπως και το βαλσαμικό ξύδι παλαιότερα. Είναι η δεύτερη φορά που δημιουργούμε νέα προιοντική κατηγορία, απλά στο βαλσαμικό ξύδι μπορείς να πεις οτι υπήρχε και το ιταλικό, όταν βγήκε το πρώτο ελληνικό που το έφτιαξε ο πατέρας μου. Τις κρέμες βαλσαμικού όμως ήμασταν οι πρώτοι που τις δημιουργήσαμε, και εξακολουθούμε να είμαστε οι πρώτοι που τις έχουμε εξελίξει σε τέτοιο βαθμό. Άρα πριν ξεκινήσουμε να πουλάμε στην Ελλάδα η κατηγορία αυτή ήταν μηδέν δεν υπήρχε σαν προϊόν. Μέσα σε πέντε χρόνια, από μηδέν έχει γίνει 4.000.000 μόνο στην Ελλάδα. Το οποίο όμως οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην προσπάθεια να ενημερώσουμε τον κόσμο πως να την χρησιμοποιήσει μέσα από τις εκπομπές μαγειρικής, τους food bloggers, site μαγειρικής, δίνοντας χρήσεις δηλαδή, και ταιριάζοντας την στις δικές μας συνταγές.

Τα προϊόντα δημιουργήθηκαν για να ταιριάζουν στις ελληνικές γεύσεις γιατί πρώτοι εμείς τα χρησιμοποιούμε στα δικά μας φαγητά, αλλά εξελίσσονται και από σεφ και από τον απλό άνθρωπο που μαγειρεύει στο σπίτι του. Αυτό είναι μια κουλτούρα που υπάρχει στην Ελλάδα και δεν υπάρχει σε πολλές άλλες χώρες. Το να αρέσει δηλαδή τόσο πολύ η μαγειρική στον κόσμο ώστε να πειραματίζεται, να εξελίσσει τις γεύσεις, να δημιουργεί νέα πιάτα. Ο κόσμος από μόνος του το έχει αγαπήσει και ψάχνει να βρει περισσότερες χρήσεις για τα προϊόντα και για αυτό εξελίσσονται και οι γεύσεις. Εμείς στις βαλσαμικές κρέμες, ξεκινήσαμε με μια γεύση και αυτή τη στιγμή έχουμε φτάσει στις οχτώ και έρχονται και άλλες…

Ήδη έχουμε ξεκινήσει και στην Κύπρο, στην Τσεχία και στη Σλοβακία, όπου και σε αυτές τις τρεις χώρες, είμαστε επίσης πρώτοι στην κατηγορία των βαλσαμικών κρεμών, αλλά εξάγουμε και σε πολλές άλλες χώρες.

Kalamata Papadimitriou

Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τις βαλσαμικές κρέμες Kalamata Papadimitriou από παρόμοια προϊόντα σάλτσας;
Σαφώς είμαστε πλέον πιο πολύ στην κατηγορία της σάλτσας και των ντρεσινγκ, παρά στα αποξηραμένα φρούτα όπως είναι η σταφίδα. Εκεί είναι μια τεράστια αγορά με ανταγωνιστές πολυεθνικές που είναι μεγαθήρια στο χώρο. Αυτό που μας διαφοροποιεί όμως και τελικά αναγνωρίζει ο καταναλωτής, στα προϊόντα Kalamata Papadimitriou, είναι ότι δημιουργούμε ένα πολύ πιο προσεγμένο προϊόν που διατηρεί την ποιότητα του. Αυτό απαιτεί χρόνο στην παραγωγή, πειραματισμό στις συνταγές, αλλά και μπρος πίσω αλλαγές, κάτι που κάνουμε με πολύ προσεκτικά βήματα, μέχρι να καταλήξουμε σε ένα αποτέλεσμα που να μας ικανοποιεί πλήρως. Γιατί, αν ένα προϊόν δεν ικανοποιεί πρώτα εμάς πλήρως, δεν το προχωράμε. Αυτό που θέλουμε είναι να αισθανόμαστε οτι πραγματικά είναι τέλεια η γεύση του και η σταθερότητα του.

Ένα πολύ ωραίο πράγμα που έχει η τεχνολογία είναι ότι αν φτιάξεις ένα application παραδείγματος χάριν, η ποιότητα που απολαμβάνει ο χρήστης είναι σταθερή γιατί αυτό αναπαράγεται με τεχνολογικά μέσα. Στο τρόφιμο όμως, τα πράγματα είναι διαφορετικά και είναι πολύ πιο δύσκολο να κρατάς σταθερή ποιότητα στο προϊόν σου, να τη βελτιώνεις και παράλληλα να αναπτύσσεις κ νέους κωδικούς, χωρίς να χαλάς την ποιότητα των προηγούμενων.

Ποιο ήταν το πιο σημαντικό πράγμα στην εξέλιξη της εταιρίας την προηγούμενη χρονιά;
Όλα μας τα προϊόντα βασίζονται στην κορινθιακή σταφίδα. Για πρώτη φορά λοιπόν, οι πωλήσεις των νέων προϊόντων, όπως τα λέμε εμείς, τα εξελιγμένα προϊόντα από την κορινθιακή σταφίδα, έχουν μια εντυπωσιακή αύξηση τζίρου από ότι η ίδια η κορινθιακή σταφίδα που την εξάγουμε στην Αγγλία. Αυτό, ογδόντα χρόνια που υπάρχει η εταιρία, συνέβη για πρώτη φορά το 2015.

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Λογιστική - Marketing. Πρόσφατα, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Mini MBA) στο πρόγραμμα elearning του Πανεπιστημίου Αιγαίου, και Marketing and Communication Management στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Ιδιοκτήτρια της Nettings που δραστηριοποιείται στο Digital Marketing & Communication Management
Κατερίνα Σταματελοπούλου

Add To TwiiterRetweet This Post item information on FacebookShare This Stumble ThisStumbleUpon This Digg ThisDigg This Add To Del.icio.usBookmark This
Google+