Your world of Wordpress Themes, Wordpress Templates by WpDance

Home » ευ-flust » Είμαστε αγχωμένοι,τι θα φάμε..;

Είμαστε αγχωμένοι,τι θα φάμε..;

Κατερίνα Σταματελοπούλου Δεκ 16,2012 0 Σχόλια

Όσο και να προσπαθούμε να το διώξουμε, να το απωθήσουμε, να το φιλοσοφήσουμε, ένα άγχος το χουμε και συχνά το φαγητό είναι ένας τρόπος εκτόνωσης. Ίσως γιατί υποσυνείδητα τέτοιες στιγμές, αναζητούμε μια απόλαυση για να νιώσουμε καλύτερα.

Και βέβαια οι ειδικοί το έχουν ερευνήσει το θέμα και έχουν ανακαλύψει την επίδραση που έχουν οι τροφές που καταναλώνουμε στη διάθεση μας.

Αν λοιπόν έχετε άγχος καταναλώστε βραζιλιάνικα φιστίκια που είναι πλούσια πηγή πρωτεϊνών και σεληνίου και έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Έρευνες έχουν δείξει πως τα χαμηλά επίπεδα σεληνίου συνοδεύονται από αυξημένα επίπεδα άγχους και κατάθλιψη, ενώ η πρόσληψη σεληνίου μειώνει το άγχος και βελτιώνει τη διάθεση. Πλούσιες σε σελήνιο τροφές είναι επίσης ο τόνος, το σκόρδο και τα μανιτάρια.

Αν είστε πιεσμένη /ος. Γιατί να φάτε junk-food και να μην φάτε πορτοκάλια, μανταρίνια και άλλα όξινα εσπεριδοειδή πλούσια σε βιταμίνη C. Έρευνες συνδέουν τη βιταμίνη C με μειωμένα επίπεδα άγχους χάρη στη μείωση της κορτιζόλης που εκλύει ο οργανισμός.

 

Αν είστε τσιτωμένη /ος
Δεν μπορείτε να κοιμηθείτε και το μυαλό σας δουλεύει ασταμάτητα; Δοκιμάστε ένα ποτήρι χυμό κεράσι (tart cherry) που περιέχει μελατονίνη, ουσία που ενεργοποιεί τον κύκλο του ύπνου και ρυθμίζει τον βιορυθμό του οργανισμού. Οι συγκεντρώσεις μελατονίνης αυξάνονται στο σκοτάδι και η ουσία δρα αποτελεσματικότερα.

 

Αν είστε θολωμένη /ος
Έχετε θολώσει από τις σκοτούρες; Δοκιμάστε “χρωματιστά” φρούτα όπως ο ανανάς, τα κράνα και τα δαμάσκηνα. Τα φρούτα αυτά περιέχουν αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες που καταστρέφουν τους νευρώνες τους εγκεφάλου. Για καλύτερα αποτελέσματα να φάτε σολομό, πλούσιο σε λιπαρά Ωμέγα-3, τα οποία συμβάλλουν στην όξυνση των διανοητικών λειτουργιών του εγκεφάλου.

 

Αν είστε τσαντισμένος /η

Τότε φταίνε τα χαμηλά επίπεδα σεροτονίνης στον εγκέφαλο. Για να ηρεμήσετε φάτε μια τροπική μπανάνα των Αντιλλών (plantain) ή μια κανονική μπανάνα.

 

Και τι να αποφεύγετε αν θέλετε να νιώθετε καλά

Ακόρεστα λιπαρά τα οποία συντελούν σε αυξημένη επιθετικότητα και μας κάνουν πιο ευερέθιστους, ενώ εμποδίζουν το σχηματισμό των λιπαρών Ωμέγα-3.

Η επεξεργασμένη ζάχαρη δίνει μια γρήγορη αλλά ανώφελη ενεργειακή έξαψη. Όταν παρέλθει η επίδρασή της τη διαδέχεται ερεθισμός και εξάντληση.

Η αφυδάτωση του οργανισμού ακόμα και 1% κάτω από τα επιτρεπτά επίπεδα προκαλεί πονοκεφάλους, διάσπαση προσοχής και κόπωση.

 

Η «έφοδος» στην κουζίνα είναι μια γευστική «λύση» στις συναισθηματικές μας εξάρσεις,καλό βέβαια είναι να έχουμε στο μυαλό μας και την γυμναστική…για παν ενδεχόμενο!

k.s

ΠΗΓΗ:http://www.econews.gr

 

 

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Λογιστική - Marketing. Πρόσφατα, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Mini MBA) στο πρόγραμμα elearning του Πανεπιστημίου Αιγαίου, και Marketing and Communication Management στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Ιδιοκτήτρια της Nettings που δραστηριοποιείται στο Digital Marketing & Communication Management
Κατερίνα Σταματελοπούλου

Add To TwiiterRetweet This Post item information on FacebookShare This Stumble ThisStumbleUpon This Digg ThisDigg This Add To Del.icio.usBookmark This
  • BizUpdate

  • Χορηγός Επικοινωνίας





  • Συνεντεύξεις

  • Εγγραφείτε στο newsletter μας

  • Facebook Watch: η νέα τηλεόραση είναι εδώ, της Κατερίνας Σταματελοπούλου

    Facebook Watch
    » Διαβάστε περισσότερα
  • Συνεργαζόμαστε με:

  • Ιστορίες που δεν σου είπαν

  • Υποστηρίζουμε το WWF Ελλάς

  • The #flusttags

Google+